کد خبر 1463269
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
لیگی که از یک سوراخ 2 بار گزیده شد!

لیگ برتر بسکتبال برای دومین بار است که به دلیل انصراف یک تیم بی انضباط از ادامه بازی‌ها، جدول مسابقاتش به هم می‌ریزد.

به گزارش مشرق، لیگ برتر بسکتبال در حالی مرحله دوم دور مقدماتی خود را سپری می‌کند که تیم توفارقان آذرشهر از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و به نوعی جدول مسابقات را به هم ریخت. این تیم که چند هفته قبل به دلیل دریافت ۲ باخت فنی تا مرز کنار گذشتن از لیگ رفت و بار دیگر بازگشت، اما این بار خودجوش و به دلیل مسائل مالی از حضور در ادامه بازی ها انصراف داد و روز پنجشنبه نیز مقابل مس رفسنجان حاضر نشد.

توفارقان که از لحاظ فنی و مالی جزو تیم‌های قعر جدول لیگ برتر محسوب می‌شد، یک بار دیگر در سال ۹۸ از حضور در لیگ برتر انصراف داده بود و آن زمان نیز جدول مسابقات را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر بسکتبال؛ برد شهرداری گرگان در شب شکست ذوب‌آهن

این تیم هنوز قرارداد بازیکنان خود را در این فصل پرداخت نکرده و گفته می‌شود از فصل گذشته نیز بخشی از پول اعضا باقی مانده است و مشخص نیست چطور تیمی که نمی‌تواند به تعهدات مالی خود عمل کند و به کادرفنی و بازیکنانش بدهکار است مجوز حضور در لیگی که نامش برتر است را دریافت می‌کند.

لیگی که از یک سوراخ ۲ بار گزیده شد!

لیگ برتر بسکتبال یک بار از سوی تیم توفارقان گزیده شده بود و چرا باید شرایطی به وجود بیاید که دوباره از ناحیه این تیم گزیده شود؟ بارها گفته شده بسکتبال ظرفیت بیش از ۱۰ تا ۱۲ تیم در لیگ برتر را ندارد و باید این روند برای فصل آینده اصلاح شود تا تیمی به خود اجازه ندهد که مسابقات و بازی‌هایی که هزینه‌های زیادی برای برگزاری آن می‌شود به سخره بگیرد.

تیم‌های حاضر در لیگ برتر تا اینجای کار برای بازی با توفارقان در آذرشهر هزینه‌های زیادی را برای رفت و آمد و اسکان متحمل شدند که هیچ نتیجه‌ای نداشت و حالا با انصراف این تیم، امتیازات کسب شده صفر خواهد شد.

لیگی که از یک سوراخ ۲ بار گزیده شد!

هادی عامری، مدیر فنی تیم مس رفسنجان در این مورد گفت: اگر قرار بود توفارقان در لیگ برتر حاضر نشود به ما اعلام می‌کردند که به تهران نیاییم، چرا که رفت و آمد ما و با اسکان در هتل چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه داشت. در طول فصل نیز تیم‌ها همه برای بازی با این تیم به تبریز رفته بودند و چقدر هزینه صورت گرفته بود که الان بی سرانجام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس