@

رژیمی که به تأسیس و استفاده ابزاری از داعش مبادرت کرد، در تداوم حمایت و استفاده ابزاری و سیاسی از قاتلان ۱۷ هزار شهروند ایرانی احساس شرم نمی‌کند!

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توییتر خود نوشت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یکبار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.

‏البته‌ عجیب نیست! رژیمی که به تأسیس و استفاده ابزاری از داعش مبادرت کرد، در تداوم حمایت و استفاده ابزاری و سیاسی از قاتلان ۱۷ هزار شهروند ایرانی احساس شرم نمی‌کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 0
    رجوی فنی به گروههای تروریستی رفتن وضدفنی توسط اوباشی مثل پمپئو ازاین لیست خارج شدپمئویی که ترامپ خواهان مجازاتشه وبولتون را هم پمئو خواهان زندانی شدنشه
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    سازمان سیا داعش و طالبان تاسیس کرد و به جون مردم خاور میانه انداخت حمایت از قاتل ها کار همیشگی اشونه این که تروریست های ساخت خودشون رو هم متدین جلوه بدن حقه ی قدیمی برای بد نامی دین هست
  • FI ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 1
    امیدوارم روزی مل ایرانیها وارث دانش، فناوری و سرزمین آمریکا شویم.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      بیانیه کافی نیست. اسامی این اعضای رذل و بیشرف کنگره آمریکارو در لیست "هواداران تروریسم" قرار بدید.
  • علی افصحی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    واقعیت آمریکا به عنوان شیطان بزرگ این است دموکرات رئیس مجلس یا رئیس جمهور ش باشد یا جمهوری خواه! احمق اصلاح طلبان فاسدی اند که برای کوچه باز کردن به شیطان سخن از تفاوت بایدن و ترامپ می زنند. اتفاقا هم خروج این کروهک مشمئز کننده و بی آبرو و تروریست منافق از مثلا لیست تروریستی و نیز حمایت تمام قد از آن و همین طور انتصاب مریم جلاد رجوی جلاد به رئیس جمهوری مثلا ایران ،تاسیس و حمایت از داعش، بازی با فتنه و فتنه گر همه در دوره دموکرات ها صورت گرفته و همه هم با همراهی و همدلی جمهوری خواهان!دموکرات ها و جمهوری خواهان کلاهبردار و جلاد شاید در شیوه کلاهبرداری از ملت خود و ملل عالم متفاوت باشند اما در جنایت و ترور و توحش پشت هم بوده و مکمل یکدیگرند. تکرار بازی کثیف شیطان بزرگ آمریکا با برگه فرسوده و کپک زده منافقین آن هم در آستانه یوم الله بیست و دوم بهمن نشان از شدت خباثت و کینه دشمن اصلی انقلاب، آمریکا و نیز دنباله جنایتکارش منافقین، علیه انقلاب اسلامی دارد. کینه ای که پیشینه چهل و چهار ساله داشته و همواره راه به جایی نبرده است.الله در سوره اعراف آیه بیست و هفت به انسان هشدار می دهد که «یا بنی آدم لایفتننکم الشیطان مواطب باشید شیطان شما را فریب ندهد » و ادامه می دهد « انه یریکم هو و قبیله من حیث لاترونهم از راهی شیطان و مزدورانش شما را برای فریب رصد کرده که شما آن ها را احساس نمی کنید! «انا جعلنا الشیاطین اولیاء للذین لا یؤمنون شیاطین را صرفا یاران و پشتیبانان منافقین و عیر مؤمنان قرار داده ایم»یعنی حمایت شیطان بزرگ آمریکا از هر جریانی کافی است آن را در صف منافقین طبقه بندی کنیم. چه سازمان جنایتکار منافقین باشند که همواره در دامن شیطان بزرگ آمریکا بوده و خواهند بود چه مزوران منافق انقلاب که در جبهه نتراشیده اصلاح طلبان فاسد قرار دارند که به عنوان کوچه بازکن شیطان با حواس پرت کنی یا تزیین و بزک شیطان در داخل میهن اسلامی فعالند و همواره وسوسه می کنند دوران دموکرات ها دوران فرصت هاست!اما و هزار اما که ستون خیمه انقلاب اسلامی ولی فقیه دانشورمان امام خامنه‌ای بازی شیطان و دنباله هایش را با قلب و ضمیر پر ایمانش شناخته و به هم ریخته و همواره ناکامی را درمیدان بر آن ها تحمیل نموده است. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • ح IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    همونطوره می‌بینید آمریکا بسیار ایرانی هارو دوست داره!! البته جنازه هاشون رو!!
  • محمود IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 0
    آمریکا در تخیل و آرزوی به حکومت رساندن منافقین داعشی در ایران هست.و حتما اسم دولت این مزدوران را می خواهد (حکومت دموکراتیک مریم قجری) نام گذاری کند.عجب احمقها ی هستند.این دولتمردان آمریکا هنوز بعد ۴۴ سال ملت ایران را نشناختند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس