هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: ۱۲۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر، پوشش امدادی مراسم ۲۲ بهمن را برعهده دارند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: همانند سال های گذشته جمعیت هلال احمر در شهر و شهرستان‌های استان تهران وظیفه پوشش امدادی این مراسم را با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی برعهده دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده است، بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ نفر امدادگر، نجاتگر، پزشک و پیراپزشک کادر و داوطلب، وظیفه پوشش امدادی مراسم ۲۲ بهمن را در استان تهران برعهده دارند که ۷۳۰ نفر از این افراد در پایتخت و در مراسم اصلی این بزرگداشت به هموطنان خدمت رسانی می‌کنند.

فتحی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران با بهره گیری از ۱۲۵ خودروی امدادی و عملیاتی و همچنین یک فروند بالگرد، مراسم ۲۲ بهمن را پوشش امدادی می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: یک تیم واکنش سریع، ۸ تیم سگ‌های زنده یاب و یک تیم امداد هوایی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت لزوم به دیگر تیم‌ها ملحق شوند.

این مقام مسئول گفت: دو پایگاه امدادی درمانی شامل دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو آمبولانس با همراهی کادر مرتبط درمانی در میدان آزادی و میدان انقلاب پایتخت مستقرند تا در صورت لزوم، خدمات درمانی را به شرکت کنندگان در این مراسم ارائه دهند.

فتحی در پایان افزود: غرفه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در ضلع جنوبی خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و توحید، تا پایان مراسم، آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس