کد خبر 1463934
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
اظهار نظر جالب پرز درباره جام باشگاه‌های جهان

رئیس باشگاه رئال مادرید جام جهانی باشگاه‌ها را به بستنی روی کیک تشبیه کرد و از شور و شعف زیاد تیمش برای قهرمانی در چنین رقابتی گفت.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف الهلال عربستان رفت و توانست با نتیجه ۵ بر ۳ در این بازی به پیروزی دست پیدا کند و بار دیگر قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کند.

رئال به تنها تیمی در تاریخ جام جهانی باشگاه‌ها تبدیل شد که توانسته ۵ بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید بعد از قهرمانی تیمش گفت: برای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در گام نخست باید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورید. شما می‌دانید که رئال شیفته و عاشق قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

او ادامه داد: قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها یک دستاورد خاص است و من آن را به بستنی روی کیک تشبیه می‌کنم. احساس خوشحالی زیاد و افتخار می‌کنم. رئال ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را دارد. آنچلوتی به خوبی می‌داند که چگونه توازن را در این تیم به وجود آورد. این قهرمانی به لطف درخشش بازیکنان است. این حجم از توازن بین جوانان و باتجربه‌ها از ما تیمی شکست‌ناپذیر ساخته است. هر قهرمانی که به دست می‌آوریم نقطه آغازی است برای قهرمانی دیگر. ماموریت ما افزایش اسطوره بودن رئال است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس