کد خبر 1464054
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
آمار ناامید کننده ستاره گرانقیمت چلسی +عکس

رسانه‌ها از آمار ناامیدکننده مهاجم تیم چلسی در بازی با وستهم خبر دادند.

به گزارش مشرق، تیم چلسی در حالی که بازی روز شنبه خود مقابل وستهم یونایتد در یکی از شهرآوردهای لندن را طوفانی آغاز کرد و توسط «ژائو فلیکس» به گل رسید اما در پایان نتوانست از سر حریف خود عبور کند و برای سومین بار پیاپی در لیگ برتر به تساوی رضایت داد.

در این دیدار «میخایلو مودریک» که نمایش چند دقیقه‌ای او در بازی با لیورپول تحسین همه را به دنبال داشت، اما همانند بازی هفته گذشته با فولام، عملکرد ناامیدکننده‌ای در ترکیب تیم «گراهام پاتر» از خود نشان داد.

مودریک ۸۸ میلیون پوندی در بازی برابر وستهم تنها ۱۲ لمس توپ داشت، هفت بار توپ از دست داد، چهار پاس سالم به هم‌تیمی‌هایش رسند و تنها یک بار به یک‌سوم زمین حریف وارد شد. هافبک-مهاجم اوکراینی هیچ دریبل موفق، موقعیت گلزنی و شوتی هم به نام خود ثبت نکرد.

رسانه‌ استرالیایی «اپتوس» با اشاره به این آمار نوشت: شروع سخت برای زندگی در لندن. آبی‌های لندن که در جدول لیگ برتر انگلیس در رده نازل نهم قرار دارند، در بازی بعدی خود سه‌شنبه شب در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند و پس از آن روز یکشنبه و در خانه با ساوتهمپتون دیدار می‌کنند.

آمار ناامید کننده ستاره گرانقیمت چلسی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس