کد خبر 1464425
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
فرهاد مجیدی به دنبال رکوردشکنی در امارات

فرهاد مجیدی تنها با کسب پنج امتیاز دیگر، می‌تواند رکورد فصل قبل کلبا را بشکند.

به گزارش مشرق، پس از ناکامی در سه دیدار متوالی، اتحاد کلباء توانست یک پیروزی روحیه بخش برابر الظفره به دست بیاورد و حالا شاگردان فرهاد مجیدی خودشان را برای دو دیدار حساس برابر العین و شباب الاهلی آماده می‌کنند.

کلباء تا به اینجای فصل نتایج رضایت بخشی را کسب کرده و شاید تنها نکته منفی در کارنامه این تیم، از دست دادن پنج امتیاز در ۲ دیدار رفت و برگشت برابر تیم تازه صعود کرده البطائح باشد که اگر ببرها موفق به پیروزی در این ۲ دیدار می‌شدند، اکنون در رده ششم ایستاده و با رتبه دوم فاصله ای چهار امتیازی داشتند.

با این وجود، فرهاد مجیدی با کسب پنج امتیاز دیگر در ۱۰ هفته باقیمانده از رقابت های ادنوک لیگ، می تواند رکورد ببرها در فصل قبل را بشکند. جایی که کلباء با کسب ۲۸ امتیاز از ۲۶ دیدار، فصل را در رتبه دهم جدول به پایان رساند. تیم مجیدی اکنون از شانزده مسابقه، ۲۴ امتیاز به دست آورده و به نظر می‌رسد به راحتی بتواند دستاوردی بهتر از فصل قبل به ثبت برساند.

با این حال، فرهاد مجیدی کار دشواری برای شکستن بهترین رکورد کلباء در لیگ امارات دارد. ببرها دو فصل پیش (۲۰۲۰ – ۲۰۲۱) موفق شدند ۳۹ امتیاز جمع آوری کنند و فصل را در رتبه هشتم به پایان برسانند. سرمربی سابق استقلال برای رسیدن به این رکورد، باید از ۳۰ امتیاز ممکن، نصف آن را به دست بیاورد تا به این آمار برسد که کار سختی به نظر می رسد.

اتحاد کلباء که در فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ توانست به سطح اول لیگ امارات صعود کند، هشت فصل متوالی را به صورت یک فصل در میان، درگیر صعود و سقوط به دسته اول و دوم بود و در چهار فصل اخیر توانسته است در بالاترین سطح از لیگ امارات باقی بماند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس