کد خبر 1464565
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
مهدی‌خانی: تیم ۳۰ میلیادری تیم ۶۰۰ میلیاردی را جلوی هوادارانش شکست داد!

بازیکن تیم فوتبال هوادار از عملکرد تیمش اظهار رضایت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که در نهایت با یک گل مغلوب حریفش شد.

مهدی مهدی‌خانی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: دو سال در پرسپولیس زندگی کردم اما اذیت شدم؛ چرا که مربی تیم به من بازی نمی‌داد. از این خوشحالم که پیروز شدیم. باید بگویم که حتی تیم‌های الاسد و الدحیل هم نتوانسته بودند در آزادی چنین بازی‌ای را با پرسپولیس داشته باشند.

این بازیکن ادامه داد: با توجه به اینکه گل زده بودیم طبیعی بود که در اواخر بازی عقب‌نشینی کنیم. تیم برتر میدان بودیم و به همه تبریک می‌گویم. تیم ۲۵-۳۰ میلیاردی یک تیم ۵۰۰-۶۰۰ میلیاردی را در خانه خود شکست داد؛ آن هم جلوی هواداران خودش.

مهدی‌خانی در پایان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا به پرسپولیس بیایم و امیدوارم اتفاقات خوب در آینده برای من بیفتد. داوری صحنه خاصی نداشت. اگر اعتراضی وجود دارد طبیعی است چون پرسپولیس این بازی را باخت. حق تیم ما برد بود و از این بابت خدا را شکر می‌گویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    3 5
    تبریک به داور. راحت بخواب امشب
  • سیرک عبده IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    امیدوارم داور امشب راحت بخوابد چون تیم سوگلی هست باید سر تیمهای ضعیفتر بردید آقای اکرمی این کارتهای زرد و اعلام خطاهای بی مورد یعنی چه چرا به شدید ترین خطای بازیکنان سوگلی خبری از کارت نبود اما خطاهای ساده برای بازیکنان هوادار کارت زرد بهمراه داشت انشالله که آقای اکرمی امشب راحت بخوابی
  • RU ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    تیم مطرود هوادار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس