کاشته‌های شوم جنگ در سرپل‌ذهاب رخ شسته‌اند/ انفجار «مین» جان یک نفر را گرفت

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه دشت‌ذهاب از توابع این شهرستان منجر به کشته شدن یک جوان ۳۵ ساله شد.

به گزارش مشرق، صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار کرد: با توجه به اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان و پاسگاه انتظامی دشت‌ذهاب و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک مورد حادثه انفجار منجر به فوت، در دهستان دشت‌ذهاب روستای قلعه بهادری، اکیپ گشت پاسگاه دشت‌ذهاب به همراه پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: بنا بر اظهارات اهالی روستا و تحقیقات به عمل آمده، فردی ۳۵ ساله با هویت معلوم، به علت سهل‌انگاری و دستکاری کردن یک شی نامشخص، که باعث انفجار آن شده در جا فوت کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در این خصوص طبق دستور فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب با تشکیل پرونده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بابلی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون این نخستین مورد انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی است که منجر به فوت می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر باعث نمایان شدن این قبضه مین شده است، گفت: توصیه می‌شود کسانی که در روستاها و اطراف روستا زندگی می‌کنند از دستکاری کردن اشیاء باقی‌مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کنند و موضوع بدون کوچکترین خسارتی حل و فصل نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس