کد خبر 1464791
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

برخی لوازم خانگی به مرور جزئی از ضروریات هر خانه می‌شوند. جاروبرقی در رده همین لوازم است که به دلیل نقش پر رنگی که در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط دارد، توانسته‌است جایگاه خود را در بازار اینگونه محصولات سفت و محکم کند. در این میان تولیدات برندهای معروف و خوش‌نامی چون برند آلمانی بوش طرفداران بیشتری دارند.

دلیل این حجم از تقاضا را باید در طراحی زیبا، کیفیت بالا، تنوع محصول، توجه به نیازهای مخاطب، تکنولوژی هوشمند و ... به کار رفته در تولیدات کمپانی بوش دانست. بدین ترتیب ما در این مقاله ۶ ویژگی منحصربه‌فرد جاروبرقی بوش را بررسی خواهیم کرد تا خود متوجه علت محبوبیت بیش از پیش این محصول در میان کاربران بشوید.

بررسی ۶ ویژگی منحصر به فرد  جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش همه چیز را با قدرت می‌بلعد!

قطعا اولین انتظار از یک جاروبرقی خوب، توان غبارروبی بالا و جذب هر نوع زباله و آشغال از سطح زمین یا فرش است. قدرت مکش جاروبرقی، بیش از هر چیز به توان موتور آن بستگی دارد. در واقع هر چقدر توان موتور جاروبرقی بیشتر باشد نه تنها قدرت مکش دستگاه بالاتر خواهد رفت، بلکه احتمال داغ شدن جاروبرقی در حین کار نیز کمتر می‌شود.

جاروبرقی بوش با اتکا به موتوری قدرتمند و پیشرفته ، امکان کشیدن هر نوع کثیفی و آشغال را به سمت دهانه برس خود دارد. توان موتور جاروبرقی‌های بوش معمولا بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است، در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت، خانه‌های بزرگ یا کوچک خود را تمیز و پاکیزه کنید. از آنجائیکه جاروبرقی بوش مکش بالایی دارد، طبیعتا سرعت جاروکشیدن با آن بیشتر می‌شود؛ بنابراین زمان کمتری را صرف تمیز کردن محیط زندگی خود خواهید کرد.

اگر عادت به تمیزکاری بالکن و فضاهای باز محل زندگی خود دارید بهتر است مدل‌های جاروبرقی آب و خاک، این برند را خریداری نمائید. جاروبرقی آب و خاک بوش دستگاهی چند منظوره است که در کنار ضایعات جامد، قدرت مکش مایعات را نیز دارد. جهت خرید یا ملاحظه مدل‌های مختلف جاروبرقی‌های بوش، می‌توانید به مراکز معتبر نمایندگی بوش در شریعتی مراجعه کرده و محصول مد نظر خود را با گارانتی اصل این شرکت خریداری نمائید.

بررسی ۶ ویژگی منحصر به فرد  جاروبرقی بوش

بوش برای هر سلیقه‌ای جاروبرقی دارد!

هنگام خرید جاروبرقی چه چیز برایتان اولویت بیشتری دارد؛ برند، مدل، رنگ، قیمت، قابلیت‌های فنی یا کاربری ساده؟ تمامی این موارد را می‌توانید در جاروبرقی‌های بوش پیدا کنید. از این رو شرکت بوش با در نظر گرفتن این موضوع که افراد با سلایق و نیازهای مختلف اقدام به خرید جاروبرقی می‌کنند، جاروبرقی‌های خود را در سه گروه؛ جاروبرقی کیسه‌ای، جاروبرقی عصایی و جاروبرقی مخزن‌دار به بازار عرضه کرده‌است. هر یک از این گروه‌ها دارای مدل‌، رنگ، ابعاد و قیمت‌های مختلف و متنوع هستند تا هر کس با هر سلیقه، بتواند جاروبرقی مد نظر خود را با رضایت خاطر خریداری کند.

با فیلترهای قدرتمند هپای بوش نفس راحت می‌کشید!

پخش شدن گردوغبار در هوا حین جاروکشیدن، یکی از مشکلات رایجی است که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، حال اگر فرد با مشکلات ریوی یا تنفسی نیز روبه‌رو باشد، اوضاع وخیم‌تر هم خواهد شد. بوش در جاروبرقی‌های خود با تعبیه فیلتر نسل جدید هپا این مشکل را به کلی رفع کرده‌است.

فیلتر هپا، فیلتری ضد آلرژی است که مطابق با استاندارد جهانی NSF و تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید شده‌است. این فیلتر قادر است؛ ذرات ریز گردوغبار موجود در هوای اطراف جاروبرقی را به سمت خود جذب کرده و مانع از پخش شدن آن‌ها شود تا از این طریق محیط را کاملا پاکسازی و بهداشتی نماید. این فیلترها دارای مدل‌های مختلفی هستند که تمامی آن‌ها قابلیت شست‌وشو دارند. البته فیلترهای هپا پس از یکسال نیاز به تعویض دارند.

جاروبرقی بوش مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند!

جاروبرقی از جمله لوازم خانگی است که معمولا سروصدای زیادی ایجاد می‌کند. اما این تصویر از جاروبرقی با ورود نسل جدید جاروبرقی‌های بوش به بازار، به کلی تغییر کرده‌است. جالب است بدانید که جاروبرقی‌های قدیمی صدایی معادل ۸۰ دسی بل تولید می‌کردند که این میزان در جاروبرقی بوش به ۷۰ دسی بل رسیده‌است در نتیجه؛ کارکردن جاروبرقی بوش مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند! بنابراین این سری از تولیدات بوش را باید در رده کم صداترین جاروبرقی‌های موجود در بازار دانست.

بررسی ۶ ویژگی منحصر به فرد  جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش کم مصرف است!

همانطور که می‌دانید با بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی در سال‌های اخیر و لزوم توجه به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی آن، کمپانی‌های تولیدکننده محصولات لوازم خانگی همواره در پی آن هستند تا تولیدات خود را مطابق با استانداردهای زیست محیطی تولید کنند. طبق همین اصل، بوش جاروبرقی‌های خود را با گرید مصرف انرژی A+++ تولید کرده‌است، یعنی این نوع جاروبرقی‌ها در عین کارآیی بالا و موتور قدرتمندی که دارند مصرف انرژی برق بسیار پائینی دارند.

به لطف جاروبرقی بوش با کمر درد خداحافظی کنید!

به طور معمول جارو کردن پروسه‌ای زمان‌بر و خسته‌ کننده‌است، به خصوص اگر لوله جاروبرقی قابلیت تنظیم با قد کاربر را نداشته‌باشد. جاروبرقی بوش اما دارای لوله تلسکوپی با امکان کم و زیاد کردن ارتفاع لوله است تا به واسطه این قابلیت از هرگونه خمیدگی یا تاشدگی کمر کاربران جلوگیری کند. این لوله از جنس فلز و استیل مقاوم در برابر ضربه است که خرطومی کنفی آن نیز مانع از تاب‌خوردگی لوله حین جارو کشیدن می‌شود.

جمع بندی

تنوع جاروبرقی‌های و جارو شارژی بوش در طرح، رنگ، ابعاد و قیمت به حدی است که هنگام خرید این محصول بوش، دغدغه‌ای جز توجه به ویژگی‌های فنی آن، مطابق با نیاز خود نخواهید داشت. از این رو ما در این مطلب به ۶ ویژگی منحصربه‌فرد جاروبرقی بوش اشاره کردیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده، خریدی ایمن و آگاهانه را از سایت فروشگاهی خانه بوش و یا نمایندگی‌ آن در تهران داشته‌باشید.

سؤالات متداول

آیا می‌توان از جاروبرقی‌های بوش به طور مداوم استفاده کرد؟

همانطور که در متن اشاره کردیم جاروبرقی‌های بوش دارای موتوری قدرتمند هستند، اما این بدان معنی نیست که یکسر روشن گذاشتن آن‌ها در بلند مدت آسیبی به دستگاه وارد نمی‌کند، بنابراین به منظور استفاده بهینه از جاروبرقی با عملکردی بهتر، شایسته است که جارو کشیدن را با فواصل زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تنفس به دستگاه انجام دهید.

جارو برقی اصل بوش را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید غیر حضوری جاروبرقی بوش با گارانتی اصل، می‌توانید به سایت خانه بوش به عنوان اولین نماینده رسمی بوش در تهران مراجعه کنید، جهت خرید حضوری نیز نمایندگی بوش در شریعتی پذیرای شما خریداران محترم است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس