دوری مهاجم ایران از ترکیب هال‌سیتی سه هفته دیگر تمدید شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس در حال سپری کردن دومین آسیب دیدگی سنگین خود در این فصل است. صیادمنش ابتدا حدود چهار ماه مصدوم بود و اردوهای تیم ملی ایران پیش از حضور در جام جهانی را از دست داد.

این بازیکن ۲۱ ساله سرانجام با پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی، دی ماه به میادین بازگشت و دو مسابقه برای هال سیتی انجام داد اما در دیدار دوم برابر ویگان در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس، مجدداً مصدوم شد. این آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ بود و کادر پزشکی هال سیتی پیش بینی کرد بازگشت اللهیار ۴ تا ۶ هفته زمان خواهد برد.

دوری مهاجم ایران از ترکیب هال‌سیتی سه هفته دیگر تمدید شد!

مهاجم ایرانی هال سیتی چند روز پیش تمرینات انفرادی خود را آغاز کرد و بعضی از خبرها حاکی از احتمال بازگشت او از این هفته و بازی برای تیم انگلیسی در رقابت‌های چمپیونشیپ بود اما سرمربی سیتی عجله‌ای برای بازگرداندن اللهیار ندارد

«لیام روسنیر» سرمربی هال سیتی که امشب در چارچوب هفته سی و دوم چمپیونشیپ به مصاف نوریچ سیتی می‌رود، درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: اللهیار به زمین بازگشته است که این خیلی خوب است. او بچه بسیار خوبی است اما باید مطمئن شویم که مراحل درمانش کامل شده است.

به گفته سرمربی هال سیتی، صیادمنش احتمال دو تا سه هفته دیگر به ترکیب اصلی این تیم بازخواهد گشت.

هال سیتی در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس