کد خبر 1465458
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمام کارهای رتبه بندی معلمان انجام شده و به زودی برای آن‌ها صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: از زمان ابلاغ رتبه بندی وزارت آموزش ‌و پرورش کارهایش را شروع کرده و به دلیل عقب نماندن وزیر آموزش و پرورش با شورای امنیت کشور رایزنی‌هایی کرد تا بتوانیم آموزش‌یارمعلم را برای تمام معلمان اجرایی کنیم.

او ادامه داد: رتبه بندی تمام معلمانی که در سامانه مدارک و مستندات خودرا بارگذاری کردند انجام شده و به زودی رتبه واقعی نیز برای آن‌ها صادر می‌شود؛ تا کنون ۲۰هزار معلم مدارک خود را در سامانه بارگذاری نکردند که به همین علت در رتبه‌بندی معلمان قرار نگرفتند.

وی افزود: بازنشستگان فرهنگی که بعد از تاریخ ۳۱شهریور سال گذشته بازنشسته شدند و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کردند نیز مشمول رتبه بندی هستند.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت رتبه بندی بازنشستگان ماقبل شهریور۱۴۰۰ پاسخگو نبود و توضیحاتی ارائه نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    پناه بر خدا برای اضافه کردن حقوق معلمان باید با شورای امنیت، سازمان ملل، دیوان لاهه، شورای همکاری خلیج فارس، اردوغان، حزب کمونیست چین، رهبر کره ی شمالی، طالبان افغانستان، شاخ آفریقا، مجلس سنای آمریکا،ببرهای تامیل و... هم مذاکره کرد.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    ده سال قرار بود که رتبه بندی را اجرا کنید و معلمانی که در دوران انقلاب بیشترین زحمت ها را کشیدند را سر دواندید و حالا میگویید 31شهریور 1400به بعد ؟
  • رسول برخوردار IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 3
    عاقبت خوبی این رتبه بندی ها جز بحران شدید ندارد بزودی متوجه خواهید شد .
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    ای بابا اگر رتبه بندی واقعا اجرایی شود. خبری که الان.دو‌ سال می‌ گویند به ایستگاه آخر. رسیده پس این سایت ها و خبر گزاری. جای خالیش. را با چی پر کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس