کد خبر 1465597
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
طاهری: پای خود را فقط روی گلوی ساپینتو گذاشته‌اند/ فتح الله‌زاده یکشنبه از حق استقلال دفاع می‌کند

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: تنها کسی که در بازی با پیکان در درگیری‌ها هیچ نقشی نداشت،‌ ساپینتو بود.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری، مدیر تیم فوتبال استقلال در واکنش به حکم محرومیت ساپینتو و زمان بازگشت این مربی پرتغالی به ایران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*فتح الله‌زاده بلافاصله از اعلام حکم با مهدی تاج و ارکان قضایی فوتبال تماس گرفت. او روز یکشنبه به فدراسیون فوتبال تشریف می‌برد تا از حق و حقوق ضایع شده ساپینتو و باشگاه استقلال دفاع کند.

*اجازه بدهید از بازی مس کرمان شروع کنم مربی که در کرمان می‌زنند و اخراجش می‌کنند چگونه باید چنین حکمی علیه وی صادر شود. مربی که مظلوم واقع شد، از طرف مربی تیم حریف و هم زمانی که به رختکن می‌رفت کتک خورد چرا باید چنین حکمی علیه ساپینتو صادر شود در شرایطی که اصلا فرصت ارسال لایحه دفاعی به ما ندادند. زمان خیلی کمی دادند تا بتوانیم این لایحه را ارائه بدهیم. سپس به بازی پیکان می‌رسیم در این مسابقه تنها کسی که در درگیری‌ها هیچ نقشی نداشت،‌ ساپینتو بود.

*ساپینتو کنار زمین ایستاده و بازی را نگاه می‌کرد مجتبی حسینی الفاظی را به کار برد که فکر نمی‌کنم بتوانم آنها را در برنامه رسانه ملی بگویم. همین کار سبب شد ساپینتو در نشست خبری آن صحبت‌ها را بکند و باعث جنجال شود.

*بازی ناظر و داور چهارم دارد نمی‌توانیم خودمان در کنار زمین یک نفر را محاکمه کنیم و علیه آن حکم بدهیم آیا به این دلیل ساپینتو یک یا دو بار عصبانی شده باید اینگونه رفتار کرد؟ سه بازی را باخته‌ایم دو دیدار مقابل سپاهان و یک بازی برابر تراکتور بدون هیچ تنشی در آن مسابقات ورزشگاه را ترک کردیم آیا مربی که می‌برد ناراحت است یا می‌بازد ؟چرا در بازی‌هایی که باختیم چنین اتفاقاتی نیفتاد؟

*ابتدا باید به فرهنگ مختلف کشورها بازگردیم در یک کشور و فرهنگ گفتن برخی حرف‌ها آزاد است ساپینتو نمی‌تواند در ۶ ماه با فرهنگ ما وفق پیدا کند، اما به مردم ما احترام می‌گذارد، مردم را دوست دارد و مردم نیز او را دوست دارند. تفاوت فرهنگی باعث شده چیزهایی را بگوید. این تفاوت فرهنگی است ساپینتو هم وقتی کلمه مجتبی حسینی را برایش ترجمه کردند چنین لفظی به کار برد نمی‌توانم کلمه توهین‌آمیز حسینی را در برنامه زنده بگویم.

*ساپینتو اکنون در تهران و در ورزشگاه محل تمرین استقلال است.

*یک بازی ۵ بهمن برگزار شده، اما هنوز احکامش نیامده اما برای دیدار ما با مس کرمان که ۱۳ بهمن برگزار شد بلافاصله احکامش را صادر کردند در شرایطی که فرصت دفاع از خودمان و ساپینتو را نداشتیم چگونه بازی ما را زود رسیدگی کرده و سریع حکم دادند؟ استقلال مدتی از جدول دور شده بود اما اکنون به شرایط جدول بازگشته تیم ما نیاز به آرامش دارد از همه هواداران و پیشکسوتان و دوستانی که در فضای رسانه و مجازی هستند خواهش می‌کنم استقلال را کمک کنند.

*اجازه بدهند مدیران باشگاه با فراغ بال از تیم حمایت کنند استقلال مدعی قهرمانی است و اطمینان دارم امسال هم قهرمان خواهد شد خواهش می‌کنم کمیته انضباطی مقداری به رفتارهای نیمکت‌های حریفان رسیدگی کند. چرا یک نیمکت از محدوده فنی‌اش خارج می‌شود و در سینه سرمربی تیم حریف می‌زند باید به این مسائل رسیدگی شود نه اینکه فقط پایمان را روی گلوی سایپنتو بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی هم دارند ملاحظه این آدم احمق را می‌کنند که هرچی خودش لایقش به مربیان ایرانی ولیگ ما نسبت میدهد.والله اگر یک همچین توهینی مربیان داخلی بکنند کلا از لیگ بیرونش می‌کنند. باید بشدت با این مرد جنگلی برخورد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس