از باخت بارسلونا تا گل دیدنی بازیکن ایران

هفته بیستم لیگ فوتسال اسپانیا با شکست تیم آلبالی و بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هفته بیستم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا شب گذشته پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم واین آلبالی والدپنیاس با سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود به مصاف نویا پورتوس آپوستولی رفت و باخت تحقیرآمیزی را متحمل شد.

آلبالی در این بازی خارج از خانه با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد تا زنگ خطر از دست رفتن سهمیه پلی آف برای این تیم به صدا در بیاید.

سعید احمدعباسی زمانی که تیمش با نتیجه ۵ بر صفر از حریف عقب بود، با یک ضربه «چیپ» و دیدنی در دقیقه ۲۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل هم نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش بشود.

در دیگر بازی روز گذشته، بارسلونای صدرنشین سومین شکست این فصل خود را متحمل شد. بارسا در این بازی خانگی با نتیجه ۲ به ۳ نتیجه را به ال پوزو واگذار کرد.

از باخت بارسلونا تا گل دیدنی بازیکن ایران
شادی بازیکنان ال پوزو پس از گلزنی به تیم بارسلونا

همچنین تیم خاین با برتری ۵ بر ۲ مقابل ریبرا ناوارا به رده دوم جدول بازگشت و جای پالما را گرفت.

پیش از این تیم پالما با گلزنی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران برابر لوانته با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شده بود.

با نتایج رقم خورده، تیم بارسا با ۴۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. خاین و پالما هم به ترتیب با ۴۳ امتیاز و تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم هستند. واین آلبالی هم با سعید احمدعباسی ۳۱ امتیازی باقی ماند و از آنجا که هشت تیم برتر جدول راهی مرحله پلی آف می‌شوند، جایگاه این تیم تاحدودی برای از دست رفتن سهمیه پلی آف در خطر قرار گرفته است.

از باخت بارسلونا تا گل دیدنی بازیکن ایران

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس