پاری‌سن‌ژرمن کامبک را با کامبک پاسخ داد؛ ابقای گالتیه به لطف امپابه و مسی

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با درخشش فوق ستاره‌های خود در دیداری نفس‌گیر از سد لیل گذشت تا کریستوف گالتیه همچنان سرمربی این تیم باقی بماند.

به گزارش مشرق، تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و لیل از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در هفته‌ بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان گالتیه با نتیجه‌ چهار بر سه به پیروزی دست یافتند.

میزبان ابتدا با ۲ گل زودهنگام امباپه و نیمار از حریف خود پیش افتاد. کیلیان در دقیقه‌ ۱۱ و نیمار در دقیقه‌ ۱۷ این ۲ گل را وارد دروازه‌ لیل کردند. در ادامه شاهد بازگشت میهمان بودیم. بافوده دیاکیته(۲۴) و جوناتان دیوید(پنالتی ۵۸) نتیجه را به تساوی کشاندند. این پایان کار نبود و جوناتان بامبا در دقیقه‌ ۶۹ کامبک لیل را تکمیل کرد و نتیجه سه بر ۲ شد.

اما قرار بود میلیونرها، کامبک حریف را با کامبکی بزرگ‌تر پاسخ دهند. امباپه در دقیقه‌ ۸۷ دومین گل خودش را به ثمر رساند و نتیجه را مساوی کرد. در ادامه لیونل مسی با یک ضربه‌ ایستگاهی تماشایی در دقیقه‌ ۹۵ نتیجه را چهار بر سه کرد و گالتیه را از اخراج شدن نجات داد.

فیلم گل مسی را در زیر ببینید:

از اتفاقات مهم این بازی مصدومیت شدید نیمار در دقیقه‌ی ۵۱ بود. او از ناحیه‌ی مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد و احتمالا مدت زیادی را دور از میادین خواهد بود.

پاریس با این پیروزی از یک بازی بیشتر نسبت به مارسی ۵۷ امتیازی شد و فاصله‌ خود با تیم دوم را به طور موقت به عدد هشت رساند. لیل نیز با ۴۱ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    کامبک ، هتریک ،و یک سری لغات دیکر که استفاده میکنید مگه در فارسی نداریم لغات معادل این ها را , اگر جلوی نویسنده این لغات یک صفحه نوشته انکلیسی بگذاریم مثل …تو گل میماند ، خجالت دارد والله
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    حتما باید با شما بد صحبت کرد تا کامبک نگویید؟
  • شهرام IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    چرا اگر کسی بار اول قادر به پیدا کردن معادل درستی از یک واژه انگلیسی نشد دیگران اشتباه و عدم تسلط او را تکرار میکنند؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    مسی بهترین بهترین هاست..
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    دوست عزیز سید فروزان و شهرام و بی نام خیلی تابلو یه نفری!!!! امید جلوداریان پیشت لنگ میندازه مگه لغت در فارسی همسان نداره؟ معادل چی؟ صفحه؟ استفاده؟ صحبت؟ قادر؟ اشتباه؟ عدم تسلط؟ تکرار؟ قطعا پاسداشت زبان فارسی حائز اهمیته. اما اگر قراره نگاهت این باشه که کلمات انگلیسی نباشه و کلمات عربی باشه، کارت میشه یک بام و دو هوا. کامبک یه اصطلاح تخصصیه و نیازی به همسان سازی نداره... برخلاف کلماتی که برات نوشتم و ابدا تخصصی نیستن.
    • سید فروزان CH ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      پرفسوری که نوشتی کامبک لغت تخصص است ، تخصصی است برای تو ،در هر زبانی هم معادل آن وجود دارد ،بگو ببینیم پرفسور :اسپانیها و فرانسویها و آلمانی‌ها هم از این لغت تخصصی؟؟؟؟استفاده میکنند؟؟؟اگر یک نمونه پیدا کردی جایزه داری ، تا آنجا که اطلاع دارم خیر چون هر سه زبان را بلد هستم و بازیهای فوتبال آنها را دنبال .
  • سید فروزان CH ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    کامبک را با کامبک پاسخ داد ، یعنی ... حتما مقاله بعدی هم مینویسد وار را با وار جواب داد(war)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس