رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا در خرمشهر حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی فوت فردی در شهرستان خرمشهر، مأموران پلیس برای پیشگیری از بدعت غلط تیراندازی و برقراری نظم و امنیت با هماهنگی مرجع قضائی در حوالی مراسم مستقر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در این مأموریت، سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را که با تیراندازی و قدرت نمایی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند، مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو برای فرار از قانون متواری و به سمت خودروی پلیس تیراندازی کردند، گفت: مأموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی متقابل پس از اصابت گلوله به لاستیک خودرو آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین مسلح را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از همکاران جان بر کف فراجا از ناحیه کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف و ۲ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

سرهنگ سهرابی یادآور شد: بدعت تیراندازی در مراسم عزا یا عروسی در شهرهای جنوبی کشور یکی از رسوم غلطی به شمار می‌رود که معمولاً تبعات سنگینی نظیر از دست رفتن جان انسان‌ها یا نقص عضو و مجروحیت افراد را به دنبال دارد و در این راستا پلیس وظیفه ذاتی خود را می‌داند که ضمن اعمال قانون نیز مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    وقتی بجای مغر گچ تو کله باشه میشه همین که صدبار هم بگی بازم تکرار میکنن.
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    2 0
    این کار نسل اول عرب های مهاجر از روستا به شهره...
  • علوی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    خاک بر سر ت زیبا کلام
  • علی اصغر IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    با سلام تاسف از این رسمهای بت تراشیده شده در ایران اسلامی تا کی اخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس