کد خبر 1466332
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
پژو 207

بورس کالا شرایط خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بورس کالا شرایط خرید خودروی سواری را بروز رسانی کرد.

مدیران بورسی اعلام کردند خریداران باید پنج شرط را دارا باشند تا بتوانند برای خرید این محصول هاچ بک (بدون صندوق عقب) ایران خودرو ثبت سفارش کنند.

اما در میان پنج شرط اعلام شده شاهد تغییر یکی از شروط خرید خودرو از بورس کالا هستیم. این شرط مربوط به زمان ثبت سفارش توسط متقاضیان است.

بورس کالا در اطلاعیه خود برای شرایط خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی زمان ثبت سفارش را ساعت ۱۶ اول اسفندماه سال جاری (امروز دوشنبه) مشخص کرده است. اما بررسی طرح های پیشین فروش خودرو از مسیر بورس کالا نشان می دهد متقاضیان می توانستند تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه محصولات خودروسازان روی تابلوی بورس کالا برای خرید خودرو از این مسیر ثبت سفارش را انجام دهند.

مدیران بورس کالا تاکید کرده اند کارگزاران بورسی نیز تا ساعت ۱۷ روز قبل از فروش بورسی خودرو می توانند نسبت به مسدود سازی ثبت سفارش های انجام شده، اقدام کنند. بنابراین شاهد کاهش یک ساعته زمان ثبت سفارش برای خرید خودرو از بورس کالا هستیم.

اما سایر شروط به قوت خود باقی است؛ هر کد بورسی تنها می تواند نسبت به خرید یک خودرو از بورس کالا اقدام کند. همچنان متقاضیان حقوقی همانند فروش های پیشین نمی توانند در فروش پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی اقدام به ثبت سفارش کنند. میزان پیش پرداخت برای خرید پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی ۱۰۰ درصد اعلام شده و متقاضیان باید مبلغ ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در حساب وکالتی خود پیش از نهایی کردن ثبت سفارش، ذخیره کنند. متقاضیانی که پیش تر اقدام به خرید خودروی سواری از بورس کالا کرده اند یا از سال ۹۸ به این طرف توانسته اند از شرکت های خودروساز محصولی دریافت کنند، نمی توانند برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا اقدام کنند.

منبع:اکوایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    1 0
    ملت از گرانی، تبعیض،اقتصاد بیمارمی کشند بس نبود حالا بی تدبیری مدیران همراه با تصمیمات کیلویی به اون افزوده شد.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    یکی از مصدایق نهی از منکر . خودروسازی داخلیست که هر کس آن را انجام ندهد در مراتب تدینش ایراد وارد است
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    رانت میشه من برنده خریدخودرو شده بودم حقمو خوردن وندادن مثل ثبت نام که نماینده های رذلغیرشفاف رانتی مجلس بارانت زودمیبندنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس