1

آنچه در کنفرانس امنیتی مونیخ اتفاق افتاد نشان از این دارد که غربی‌ها به دنبال استفاده حداکثری از ابزار اپوزیسیون خارج‌نشین هستند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز دوشنبه یکم اسفندماه در حالی چاپ و منتشر شد که تلاش بانک مرکزی برای حذف دلالان ارز، بمباران سوریه زلزله‌زده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، آخرین وضعیت برجام پس از پرونده سازی جدید آژانس در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

قیمت ارز این روزها به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است، روزنامه‌های اصلاح‌طلب اغلب با رنگ و بوی سیاسی به آن نگاه کرده و پدیده ارز انتخاباتی را رقم زده‌اند!

روزنامه هم‌میهن نوشته است:

بیایید منصفانه نگاه کنیم. اگر وضعیت تورم و قیمت‌ها در دولت روحانی مشابه امروز بود، چه می‌کردید؟ هر روز روسای قوا، فرماندهان گوناگون، ائمه جمعه و جماعات، افراد ریز و درشت، صداوسیما و صدها لشکر رسانه‌ای در خدمت نقد عملکرد آن دولت و ضرورت رسیدن به داد مردم سخنرانی و قلمفرسایی می‌کردند، پس اکنون کجایید؟ دقیقا کجایید؟ آقای رئیسی در روز مبعث و در حضور مقام رهبری به صراحت می‌گوید که: «با مشارکت مردم هیچ مشکلی غیرقابل‌حل نیست و به رهبری و مردم عزیز کشورمان عرض می‌کنیم که وضع تورمی فعلی را بی‌تردید کنترل خواهیم کرد.» خب آقای رئیسی!! این را که ۲۰ ماه پیش هم گفتید، حتی عدد و رقم هم تعیین کردید که تورم را نصف و سپس تک‌رقمی می‌کنید.

در ادامه این یادداشت غرض‌ورزانه آمده است:

اول بفرمایید که چرا این نشده است؟ چرا وعده‌ای دادید که قابل اجرا نبود یا قابل اجرا بود و شما و دولت نتوانستید آن را انجام دهید؟ راستی این روزها که در مدت کمی ۱۰ درصد از ارزش پول ملی کم شده است، چرا سکوت کرده‌اید؟ چرا کسی باید ادعای فوق را از شما باور کند؟ چگونه می‌خواهید آن را کنترل کنید؟ چرا باید تا رسیدن دلار به قیمت حتی صدهزار تومان صبر کنند؟ راستی آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار ۵۰۰۰ تومان شود، حالا که به قیمت های فعلی رسیده است، چه می گوئید؟ سکه هم که دوشادوش دلار رکورد های جدید را درمی‌نوردد.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

روزنامه آرمان ملی نیز با دست فرمان سایر روزنامه‌های اصلاح‌طلب پیش رفته و می‌نویسد:

دولت به لحاظ تعامل، ارتباط و اطلاع‌گیری از واقعیت‌ها خود را از جامعه جدا کرده است. اما آنچه در واقعیت‌های درونی جامعه می‌بینیم این مشکلات اقتصادی است که واقعیت‌های موجود در جامعه است. کسانی‌که در راس امور هستند بیشتر کار روانی انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم بیشتر یک تاکتیکی باشد که ناشی از نداشتن اطلاعات واقعی از درون جامعه است که با این تاکتیک در اصل به اطرافیان خود پمپاژ روحیه می‌کنند. این مساله هم نمی‌تواند در طولانی‌مدت دوام بیاورد چرا که امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و همه مسائل به‌راحتی نقد می‌شود.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

روزنامه ایران از تلاش بانک مرکزی برای حذف دلالان ارز خبر داده و نوشته است:

مرکز مبادله ارز و طلا که بزودی آغاز به کار خواهد کرد، در دو فاز تعریف شده است. در فاز اول راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، با استقرار دستگاه‌های دولتی، از سامانه تأمین ارز خدماتی سرفصل‌های مصوب بانک مرکزی رونمایی می‌شود و متقاضیان ارز خدماتی می‌توانند از بستر این مرکز، ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند. فاز دوم توسعه مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز مربوط به راه‌اندازی تابلوی حوالجات خرد ارزی است. تابلوی حوالجات خرد ارزی با تمرکز بر صرافی‌های تضامنی فعال خواهد شد. علاوه براین، ربع سکه بهار آزادی که تاکنون در بورس کالای ایران عرضه می‌شد، با راه‌اندازی به مرکز مبادله ارز و طلا واگذار می‌شود.

در ادامه این خبر آمده است:

درحالی که با اجرای سیاست‌های جدید ارزی دسترسی رسمی مردم به بازار ارز بیش از هر زمان دیگری شده است، دلالان با نیت‌های اقتصادی و سیاسی آخرین تلاش‌های خود را برای افزایش نرخ ارز از طریق کانال‌های تلگرامی انجام می‌دهند. این در شرایطی است که با وجود اینکه هنوز مرکز مبادله ارز و طلا راه‌اندازی نشده است، در ۶۰۰ صرافی و ۱۵۰ شعبه بانک‌های دولتی ارز به نرخ رسمی عرضه می‌شود. با این حال کانال‌های تلگرامی حتی در روزهای تعطیل هم نرخ‌سازی می‌کنند.
در همین راستا بانک مرکزی برای شفاف شدن نرخ‌ها اقدام به اعلام نرخ لحظه‌ای ارز در سایت ice.ir کرده است. براساس این گزارش، در سامانه نرخ لحظه‌ای ارز در ساعت ۱۵ روز گذشته و هنگام بسته شدن بازار نرخ دلار ۴۴ هزار و ۷۶۰ تومان و آخرین نرخ صرافی‌ها ۴۵ هزار و ۲۰۷ تومان اعلام شد. همچنین نرخ یورو در همین ساعت ۴۷ هزار و ۷۵۵ تومان و نرخ صرافی‌ها ۴۸ هزار و ۲۳۲ تومان ذکر شده است که فاصله زیادی با آنچه دلالان در کانال‌های خود اعلام می‌کنند؛ دارد. درواقع درحالی که دلالان از دلار ۴۸ هزار تومانی خبر می‌دهند، نرخ رسمی و قابل دسترس آن در کانال ۴۴ هزار تومان قرار دارد.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

روزنامه همشهری نیز گزارش میدانی از وضعیت بازار گوشت تهیه کرده و می‌نویسد:

بررسی‌ها از روند عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی نشان می‌دهد که در فاصله خرداد ۱۴۰۰تا اسفند همان سال، هر ماه بالای ۵۰هزار تن گوشت قرمز عرضه شده و در فروردین سال ۱۴۰۱در نتیجه کاهش میزان مصرف و تقاضا به ۴۷هزار تن در ‌ماه رسیده است. در ماه‌های بعد اما روند عرضه گوشت قرمز صعودی بوده و در شهریور ۱۴۰۱به بالاترین میزان از دی‌ماه سال ۱۳۹۹رسیده و تولید به ۵۸هزار تن رسید. روند کاهشی تولید و عرضه گوشت قرمز در ماه‌های بعد نشان از یک چالش بین عرضه و تقاضا داشت و در دی‌ماه امسال میانگین تولید گوشت قرمز به اندکی بیش از ۴۱هزار تن رسید که کمترین میزان از بهمن سال ۱۳۹۹به شمار می‌رود.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

پروژه‌بگیرها و پروژه مونیخ

دعوت عناصر ضدانقلاب به کنفرانس مونیخ و اثبات دوباره بازیچه بودن اپوزیسیون خارج‌نشین برای افزایش فشار از سوی غرب بر ایران مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است، روزنامه وطن امروز دراین باره نوشته است:

کنفرانس امنیتی مونیخ امسال در شرایطی برگزار شد که در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک به جای نمایندگان دولت‌های چند کشور از اپوزیسیون این دولت‌ها دعوت به عمل آمده بود که جمهوری اسلامی ایران هم یکی از این دولت‌ها به‌حساب می‌آمد. دولت‌های غربی که در ماه‌های گذشته با بیش‌فعالی به دنبال بهره‌گیری حداکثری از موج آشوب‌ها و اغتشاشات بودند، این بار درهای این کنفرانس را روی بدنام‌ترین و مضحک‌ترین چهره‌های ضدانقلاب باز کردند؛ اقدامی که به روشنی ضدایرانی و نزاع‌آفرین بود.

وطن امروز نوشته است:

آنچه در کنفرانس امنیتی مونیخ اتفاق افتاد نشان از این دارد که غربی‌ها به دنبال استفاده حداکثری از ابزار اپوزیسیون خارج‌نشین هستند. در این سناریو تلاش می‌شود ابتدا با مشروعیت‌بخشی به جریان ضدانقلاب و ویرانی‌طلب برای آنها مشروعیتی نمایشی دست و پا کنند و در عین حال مواضع ضدایرانی آنها را به ابزاری برای فشار به ایران تبدیل کنند. مساله‌ای که پیش از این نیز با سناریوی پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی مشاهده شد؛ به‌گونه‌ای که ابتدا با تصویب چنین طرحی در پارلمان اروپا که مصوباتش ضمانت اجرایی ندارد فضایی تبلیغاتی برای فشار به تهران را به وجود آورند و بعد با قرار دادن سرنوشت این مصوبه در شرایطی مبهم، آن را به ابزار فشار سیاسی به ایران در مذاکرات احتمالی تبدیل کنند.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

روزنامه جوان نیز با اشاره به حضور رضا ربع پهلوی در نشست مونیخ نوشته است:

رضا پهلوی در حاشیه اجلاس مونیخ – که البته با حضور او و مصی علینژاد به ابتذال کشیده شد- مورد سؤال یک خبرنگار قرار گرفت که آیا تصویر او به عنوان میراث‌دار یک رژیم غیردموکراتیک به خط مشی او برای برقراری دموکراسی ضربه نمی‌زند؟ رضا پهلوی در پاسخ گفت که «کسی شما را به خاطر اقدامات والدینتان قضاوت نمی‌کند، در مورد من هم نباید به خاطر اقدامات آن‌ها قضاوت شوم، بلکه عملکرد خودم باید معیار قرار بگیرد.»
آن سؤال کننده، اگر بلد بود و اگر واقعاً دنبال سؤال بود، باید پاسخ می‌داد که من که یک خبرنگارم، به خاطر اقدامات والدینم قضاوت نمی‌شوم، چون به خاطر پدر و مادرم اینجا نیستم، اما توی رضا پهلوی غیر از اینکه فرزند محمدرضا پهلوی هستی، چه ویژگی‌ای داری که به خاطرش اینجا باشی؟ مبارزه خاصی؟ اقدام اجرایی خاصی؟ تحصیلات و نخبگی ویژه؟ تو به خاطر اقدامات والدینت قضاوت می‌شوی، چون غیر از آن‌ها و غیر از یک ژن شاهی سرنگون شده، هیچ نیستی! تو هفت ساله بودی که تاج ولیعهدی را که یک جایگاه کاملاً موروثی است، بر سرت گذاشتند، پس چگونه می‌شود بی‌ارتباط با والدینت باشی!؟

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

آوارگی تروریست‌ها در لندن!

پس از شکست آشوب‌ها در ایران، شبکه «سعودی اینترنشنال» که از مدتی پیش حمایت‌های آل‌سعود و انگلیس را از دست داده، به آوارگی رسیده و حالا در آمریکا دنبال مقر و ساختمان می‌گردد. روزنامه کیهان نوشته است:

یکی از دلایل انتقال پخش برنامه‌های سعودی اینترنشنال از لندن به واشنگتن را می‌توان در پایان یافتن تاریخ‌مصرف آن برای نظام سلطه دانست چه آنکه این شبکه و مدیران آن با به جیب زدن دلارهای سعودی و انگلیسی و هزینه‌های هنگفت، هیچ عایدی برای غربی‌ها در برابر ایران نداشته است! مدلول این ادعا شکست پروژه آشوب در ایران است چه آنکه از حمایت مالی و لجستیک آمریکا، انگلیس و عربستان و همچنین رژیم صهیونیستی از این شبکه، آبی برای آنها گرم نشد و فرجام خباثت‌های ضدانقلاب و معاندان نظام، شکست تمام‌عیار از ملت و نظام جمهوری اسلامی بود. مردم به القائات و دروغ‌های سعودی اینترنشنال وقعی نگذاشتند و با حضور حماسی در مراسم باشکوه شهیدان مدافعان امنیت و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که اقدامات و شیطنت‌های خبیثانه ضدانقلاب نمی‌تواند بر انسجام و وحدت ملی و پیوند ملت با حاکمیت خدشه‌ای وارد آورد.

چرا ترویست‌های سعودی اینترنشنال آواره شدند؟ / پشت پرده معرکه‌گیری پروژه‌بگیرها در مونیخ پس از اغتشاشات!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    63 12
    خخخ تروریست به خبر رسانی آزاد میگه تروریست
    • GB ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      7 140
      سعوی اینترنشنال تمام ویژگی های یک رسانه تروریستی رو داره. از دعوت آشکار به کشتن سربازان و پلیس با کوکتل مولوتوف و ... تا دروغ و ..
    • موشه از تلخرود حیفا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      از کی تا به حالا نوکران سلمونک آدمکش شده اند خبرنگار آزاد.خخخ تو روحت.
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      8 45
      زن زندگی آزادی ! آشوب و ترور ناامنی
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      9 32
      کار ابترنشنال خبر رسانی نبود بلکه دروغ پردازی و عوامفریبی با چاشنی خشونت بود.
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      4 85
      روزی نامه های اصلاح طلبان تهوع آور چنان از وضع بد کنونی و مشکلات پیش آمده می نویسند که گویی حسنک وزیر یک اقتصاد شکوفا و بدون کسری بودجه و بدون استقراض از بانک مرکزی و بدون نقدینگی تورم زا و با حداکثر ظرفیت تولیدی در کارخانجات و صنایع را تحویل دولت آقای رئیسی داده است و ایشان همه چیز را به هم ریخته است! ظاهراً پررویی کهکشانی را نهایت نیست!!!
  • RU ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    39 7
    مشرق شرافتا خيلى آشغاليد كه همه چيز رو مصادره به مطلوب ميكنيد
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      5 94
      خدایی اگر شما جماعت غربگدا حتی معنی شرافت هم بدانید
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      3 178
      کارکنان مزدور رسانه اینترآشغال سعودی چرا آواره و بدبخت شدند ؟!
    • پریچهر IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      5 14
      فعلا که بوی گند و کثافت از شما و امثال شما میاد
    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      4 21
      دهن هتاکوـآلودت .خودش همچیزو شفاف میکنه.اگه توانشو داری تطهیرش کن والا سکوت برات بهتره .کدخداپرستان معمولا هتاکو مفترند
    • ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      4 23
      بوی گند و کثافت و آشغال از خودته کسی که از رسانه دشمن مملکتش یعنی سعودی ها حمایت کند از آشغال هم آشغال تر خودتو بو کن میفهمی
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    2 29
    یادتان هست مقام معظم رهبری فرمود تا تحریف هست تحریم هم وجود دارد به نظر می رسد برای رفع دغدغه مردم در مسائل اقتصادی رسانه های مزدوری که همه اخبار را تحریف می کنند و عموما رسانه های اصلاح طلبان هستند را تعطیل کنید مطمئن باشید مشکلات اقتصادی هم حل می شود اینها با تبلیغات دروغ باعث تشدید افزایش قیمتها می شوند و کارشان نیز جز سیاه نمایی و تمسخر دولت نیست پس باید چاره را از مبداء یعنی رسانه های مزدور جویا شد و آنرا علاج کرد
  • سامان IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 4
    الان هر شب با قدرت بیشتر برنانه روشنگرانه داره خوردید تروریست ها
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 24
    اصلاح‌طلب‌ها باغرب پرستی واصولگراهاهم بارانت ومقام پرستی کشوررابه نابودی می‌کشانند یک قدرت قوی میخواهداینهارابریزدبه دریاوقدرت رابدست بگیرید شبیه به کودتاانهم دست سپاه رامیبوسد
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    27 4
    غربگدا شرقگدا و اصلاح گدا و بهار گدا و تدبیر گدا و ... دلشون لحاظ این مردم نسوخته فقط پدر و مادر هست که هوای فرزندشان را دارند
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 5
    جو فشار روی ایرانیان مقیم اروپا و آمریکا آنها را هدایت ب براندازی می‌کند، والا نون خور پر اشتها و اضافه نمی خواهند.
  • کیمیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 2
    خون تمام جوانانی که در این اغتشاشات از بین رفتند به گردن این جماعت است.
  • علی افصحی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 2
    امام خامنه‌ای فرمودند « در دهه نود تا پبش از دولت سیزدهم عقب ماندگی هایی پیدا شد اقتصاد کشور شرطی شد»(نقل به مضمون) امام خامنه ای صفات الهی وافری دارد از جملۂ آن ها «انصاف»است. هرگز امام خامنه‌ای دشمن را کوچک سازی نمی گند بلکه اندازه آن را واقعی و سپس به نقد آن می پردازد مثلا در فتنه ترکیبی ایشان برنامه ریزی دشمن را خوب و حتی می فرماید در دل آفرین گفتم اما محاسبات دشمن را بسیار غلط میداند در دیدار با آذربایجانی ها ازتحسین فرمانده اسرائیلی از دانشمندان موشکی ما باد و و قتی حضار شعار مرگ بر اسرائیل می دهند می فرماید بله مرگ بر اسرائیل اما حرفش درست بود. از دهه هفتاد دولت های مختلفی را شاهد بودیم حتی دولت فاجعه خاتمی را که با جهالت می گفت شعار ما اقتصاد نیست! اما امام خامنه‌ای فقط دولت روحانی جهانگیری را مایه عقب افتادگی کشور اعلام می کنددرنقطه مقابل اصلاح طلبان فاسدی چون کرباسچی «هم میهن»شیطان است که صفات شیطانی فراوانی دارند از جمله «بی انصافی«و« تعمد در نقض کلام امام خامنه‌ای» کمپانی رسانه های اختلاسی اصلاحات آمریکایی دولت روحانی جهانگیری را دولت مطلوب خود دانسته و وضعیت فعلی اقتصاد کشور را حاصل عملکرد جناب رئیسی چا می زنند و خود را به سفاهت زده و انگار ارزیابی امام خامنه‌ای از دولت سیزدهم و دولت فاسد روحانی جهانگیری را نشنیده اند که عقب ماندگی دهه نود یعنی چه ! مگر می شود فجایع بورس و آب شدن سرمایه مردم ، ارز رانتی جهانگیری، حراج دارایی طلا، نساختن هیچ مسکنی، پالایشگاهی ،نیروگاهی !و تنش آبی استان ها، تنش برقی و گازی کشور و تحریم دو هزار گانه شیطان بزرگ یا وادادگی دولت فاسد روحانی جهانگیری را فراموش کرد ؟بدهی پانصد هزار میلیاردی ... حتی عزا برای حقوق ماهانه کارکنان و...را نادیده گرفت؟با کمال شگفتی اصلاحات آمریکایی گرفته وفجایع دهه نودو سرریزش به دولت جناب رئیسی را به حساب دولت سیزدهم می گذارند کاری که روزی نامه های هم میهن ، آرمان ملی هاشمی ها و...انجام داده اند در تقبیح عمل این رسانه های بانگ دشمن قرآن در سوره مائده آیه چهل «یا ایهاالرسول لا یحزنک الذین یسارعون فی الکفر من الذین یسارعون فی الکفر الذین قالوا امنا بافواههم و لم تومن قلوبهم نباید کسانی که به زبان مومن به ولی فقیه اند نه قلبا شما را عمگین نسازد«یحرفون الکلم عن مواضعه» کارشان تحریف است و بس.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 2
    بوی گند و کثافت از تمامی مسیولین غربگدا و خیانت کار در ایران و وطن فروش های مزدورمی آید هر آدمی می داند یک زن هرزه مانند مصی پولی نژاد و گلشیفته بوی بسیار گندی دارد.....
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 1
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس