ادعای نتانیاهو: عادی سازی روابط با ریاض مسئله فلسطین را حل می کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به درگیری اعراب و اسرائیل پایان می دهد و مشکل فلسطین را حل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عادی سازی روابط این رژیم و عربستان سعودی امکان پذیر است و به طور کلی به درگیری در خاورمیانه پایان می‌دهد و مسئله فلسطین را حل می‌کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو دیروز سه‌شنبه در جریان کنفرانس امنیتی در تل‌آویو گفت: اگر دایره صلح را گسترش دهیم تا عربستان سعودی را نیز در برگیرد، آن‌گاه معتقدم که به درگیری اعراب و اسرائیل به طور واقعی پایان خواهیم داد و مشکل فلسطین را حل خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که حرکت به سوی صلح مبتنی بر منافع مشترک با استفاده از نیروی نظامی، اطلاعاتی، فنی و اقتصادی اسرائیل، زمینه ساز توافقات برای عادی سازی روابط بین تل آویو و همسایگانش خواهد شد.

نتانیاهو افزود: این امر امکان دستیابی به دو هدف را فراهم می‌کند، اول اینکه دایره صلح را گسترش می‌دهد و دوم زمینه برای مقابله با ایران را فراهم می‌کند.

این ادعاهای نتانیاهو در حالی است که رژیم صهیونیستی و به اذعان سران این رژیم، بیش از هر زمان دیگری در باتلاق اختلافات داخلی گرفتار شده و زنگ خطر فروپاشی آن به صدا در آمده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    انشالله ...کاشکی مسولین ما هم یاد بگیرن...ولی افسوس که سیاست انگلیس و امریکا نمیزارن
    • ح IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
      0 0
      چرا داری چرت و پرت میگی گالیور؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس