کد خبر 1467647
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
توصیه کارشناس روس برای بازی با تیم ملی ایران

کارشناس فوتبال روسیه توصیه کرد تیم ملی این کشور باید با تمام قوا برابر ایران به میدان برود.

به گزارش مشرق، با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی کشورمان اوایل فرودین ماه ۱۴۰۲ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود.

«آن دری سوزین» کارشناس فوتبال روسیه با اشاره به قدرت تیم ملی ایران گفت: تیم ایران مثل تاجیکستان نیست. ایران یک حریف قدرتمند بزرگ است. اگر قرار است با این تیم بازی کنیم پس باید بهترین بازیکنان از جمله «گولوین» حضور داشته باشند.

سوزین افزود: من دوست دارم بازی‌های تدارکاتی را با باشگاه‌های برزیل هم داشته باشیم. شنیده‌ام که ممکن است چنین بازی‌هایی وجود داشته باشد. تا زمانی که ما چنین شرایطی داریم، این راه خروج خوبی است. همچنین برای باشگاه‌هایی از برزیل بازی با تیم روسیه جالب خواهد بود.

این کارشناس روس خاطرنشان کرد: من نمی گویم تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان بد هستند. فقط حریف مناسبی برای ما نیست. به همین دلیل است که بازیکنان روسیه تمایلی به بازی برای تیم ملی ندارند. هرچند که این هم عجیب است. چطور یک ملی‌پوش می‌تواند تمایلی به بازی در تیم کشورش نداشته باشد.

تیم ملی فوتبال روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، از سوی فیفا و یوفا از رقابت‌های بین المللی حذف و کنار گذاشته شد. فدراسیون فوتبال این کشور در ماه‌های اخیر طرح انتقال به فوتبال آسیا را بررسی کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس