کد خبر 1467963
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
واکنش عطایی به شایعه دوپینگ توخته

سرمربی تیم والیبال هراز به شایعه دوپینگ امیرحسین توخته و همینطور مصاف با پیکان در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی در گفت‌وگویی در خصوص صعود تیم‌های هراز آمل، پیکان تهران، شهداب یزد و پاس گرگان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: چهار تیمی راهی نیمه‌نهایی شدند که کیفیت بالایی داشتند؛ البته تیم‌های باکیفیت دیگری هم بودند که می‌توانستند به نیمه‌نهایی صعود کنند؛ اما این شانس را پیدا نکردند.

وی افزود: ما مقابل پیکان کار سختی خواهیم داشت. پیکان سابقه زیادی در والیبال کشور دارد و دارای کادرفنی خوبی است. فکر می‌کنم هر تیمی که بتواند در فضای مسابقه قرار بگیرد عملکرد خوبی خواهد داشت. هر دو تیم هراز و پیکان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند؛ اما در پیکان بازیکنان باتجربه‌ بیشتری حضور دارند؛ با این حال پیش بینی بازی بسیار سختی را برای دو تیم داریم.

سرمربی هراز در مورد اینکه چه نتیجه‌ای را برای بازی تیمش مقابل پیکان پیش‌بینی می‌کند، عنوان کرد: در بازی اول هر نتیجه‌ای که رقم بخورد به این معنی نیست که تکلیف تیم صعودکننده به فینال مشخص می‌شود. بنابراین هدف هر دو تیم این است که صرف نظر از هر نتیجه‌ای در بازی اول، بتواند در مجموع به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

عطایی درباره شایعه دوپینگ امیرحسین توخته و اینکه آیا این شایعات در عملکرد تیم هراز در نیمه‌نهایی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این جوسازی‌ها اهمیتی برای ما ندارد و توخته بهترین عملکرد را مقابل پیکان خواهد داشت. این بازیکن دوپینگ نکرده و از داروهایی استفاده کرده که برای بیماری‌اش بوده است. اعلام نام توخته به عنوان بازیکن دوپینگی یک تخلف و کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود. آنقدر مدارک متقن وجود دارد که هیچ شائبه‌ای در خصوص این موضوع وجود ندارد.

سرمربی تیم هراز در پایان در مورد بازیکنان مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: تنها بازیکن مصدوم هراز، رضا قرا است. با این حال او همراه تیم خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    دوپينگ نبود كه سه پينگ بود ! باور نداري زنگ بزن از 118 بپرس !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس