کد خبر 1468380
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
آلودگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با رگبار پراکنده، افزایش آلاینده‌ها و افزایش دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز(۷ اسفند) پس از رگبار پراکنده صبح در برخی مناطق استان به‌تدریج از میزان ابرها کاسته خواهد شد و تا روز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در بعضی ساعات به‌ویژه در بازه زمانی عصر تا صبح روز بعد در مرکز و نیمه‌جنوبی شهر تهران و مناطق پرتردد شهری به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و در صورت عدم مهار منابع آلاینده کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

تا پنج روز آینده افزایش نسبی دمای روزانه (دمای بیشینه) در سطح استان و تا روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کاهش دمای شبانه (دمای کمینه) به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۹ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی - امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    وقتی از بالا به شهر تهران و شهرهای دیگر، نگاه میکنید هیچ چیز به اندازهء پشت بام های زشت ان ازار دهنده نیست/ حتی در حرم های مطهر رضوی و قم و ... این را می بینیم. دریغ از کمی سلیقه و دلسوزی که با یک رنگ سبز مانند حرم نبوی، یا فیروزه ای یا آبی ایرانی و .... علاوه بر زیبایی و حس افرینی آرام بخش برای ان حرم یا شهر هویتی همیشگی بیافرینیم/ مثلا در مدینه ترکیب رنگ سبز خاص و سفید خاص پشت بام، حرم شریف، بهجت تازه ای و هویتی خاص به ان مکان مقدس بخشیده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس