سیمئونه: تازگی ندارد، در برنابئو همیشه به نفع رئال سوت می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با اعتراض به قضاوت دیدار شنبه‌شب این تیم برابر رئال مادرید، گفت که داوران همیشه به نفع رئال سوت می‌زنند!

به گزارش مشرق، دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در واکنش به اخراج مستقیم بازیکن تیمش در جریان تساوی یک بر یک برابر رئال، علیه داور دیدار موضع تندی گرفت.

ژیل مانزانو، داور بازی در دقیقع ۶۴ آنخل کوره‌آ، بازیکن اتلتی را به دلیل ضربه با آرنج به قفسه سینه بازیکن حریف، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد.

سیمئونه: تازگی ندارد، در برنابئو همیشه به نفع رئال سوت می‌زنند

سیمئونه درباره این صحنه گفت: هر تماسی، ضربه نیست. فوتبال بازی فیزیکی است. اگر اشتباه نکنم قامت رودیگر(بازیکن رئال) یک متر و ۹۴ سانتی‌متر است و اگر این ضربه آنطور که می‌گویند شدید بود، باید بعد از ضربه روی زمین می‌نشست اما او بلافاصله ایستاد.

وی افزود: شاید کارت زرد داشت اما اگر قرار باشد به‌خاطر این تماس‌ها کارت قرمز بدهند، هیچ بازیکنی در زمین نمی‌ماند. داستان همیشگی همین است و اینکه داور به نفع رئال سوت بزند، طبیعی شده که البته درست نیست و بهتر هست همه در شرایط مساوی رقابت کنیم.

سیمئونه اضافه کرد: در کوپادل‌ری(جام حذفی) داور می‌توانست دنی سبایوس(بازیکن رئال) را اخراج کند. در این بازی آنخل کوره‌آ خطای مشابهی را انجام داد اما تصمیم متفاوتی گرفته شد. بعضی چیزها کاملا آشکار است.

سرمربی اتلتی درباره کمک‌داور ویدئویی(VAR) هم گفت: تصمیمات VAR بعضی وقت‌ها به نفع شماست و گاهی اوقات هم به ضرر شما؛ اما هر بار که به اینجا(سانتیاگو برنابئو) می‌آییم، تصمیمات به ضرر ما است.

باشگاه اتلتیکو در واکنش به تصمیمات داور بازی دیشب در توییتر نوشته بود: در برنابئو اتفاق تازه‌ای نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس