۲۰ میلیون سفر روزانه در شهر تهران/ضعف حمل و نقل عمومی

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انجام۲۰ میلیون سفر روزانه در شهر تهران گفت: در روزهای پایانی سال ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز دوشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت،، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می‌باشند.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست

سرهنگ شریفی گفت: در شهر تهران روزانه بیست میلیون سفر انجام می‌شود و در این بین جای خالی حمل و نقل عمومی احساس می‌شود و هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم در این روزها ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    بله درسته وقتی آتوبوس بی آرتی کم میزارن از ازدحام جمعیت نمیشه سوار شد و باید 1 ساعت معتل بمونی و سرپا در اتوبوس داغون میشی تا به مقصد برسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس