کد خبر 1468643
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
جانشین جواد نکونام استعفا داد!

حمیدرضا رجبی از هدایت تیم فولاد در ادامه فصل کناره‌گیری کرد.

به گزارش مشرق، پس از نمایش فراتر از انتظار فولاد مقابل الهلال، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند حمیدرضا رجبی را تا پایان فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته باشند.

در همین رابطه حمیدرضا رجبی در جلسه‌ای با مدیر عامل باشگاه فولاد برای ادامه همکاری به مذاکره نشست، اما در نهایت با وجود علاقه فولاد با مدیران این باشگاه به توافق نرسید و تصمیم گرفت استعفای خود را از حضور در این تیم اعلام کند.

رجبی که ارزش نمایش تیم فولاد با هدایت او مقابل الهلال حالا با پیروزی درخشان این تیم برابر الدحیل بیشتر نمایان شده، در رابطه با به ثمر نرسیدن مذاکراتش با فولاد پس از دو، سه روز گفت: "از حسن نظر مسئولان فولاد ممنونم، اما برای من وفاداری موضوع مهم‌تری است. بعد از اتفاقاتی که در قطر افتاد، با هماهنگی آقای نکونام در قطر ماندم و تیم را همراهی کردم که نمایش خوبی هم داشتیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم به جای الهلال صعود می‌کردیم که به هرحال این اتفاق نیفتاد."

در ادامه رجبی گفت: "وقتی برگشتیم، از من خواستند به کار خودم ادامه دهم، اما بعد از بازگشت به ایران مسئولیت من به‌عنوان عضوی از کادر فنی نکونام در اهواز به اتمام رسیده و ترجیح دادم مسیر فولاد با کس دیگری ادامه پیدا کند. فولاد باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ و هواداران فوق‌العاده است و مطمئنم روزهای روشنی در انتظارشان خواهد بود."

باشگاه فولادخوزستان احتمالا مانوئل مربی اسپانیایی خود را به عنوان سرمربی در دیدار با ملوان انتخاب خواهد کرد تا پس از این دیدار برای توافق با مربی جدیدی اقدام کند. به نظر می‌رسد فولادی‌ها به دنبال گزینه‌های خارجی خواهند رفت و احتمالا با یک مربی خارجی قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا می‌کنند.

گفته می‌شود به جز یک گزینه مشهور و امتحان پس‌داده ایرانی، آندره‌آ استراماچونی و دراگان اسکوچیچ مهم‌ترین چهره‌هایی هستند که فولاد برای سرمربیگری روی آن‌ها نظر دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    2 2
    خاک تو سرش لیاقت نداشت خلایق هرچه لایق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس