توقف استقلال برابر نساجی در نیمه اول/ توپ آبی‌ها به تور نرسید

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه با دیدار تیم های نساجی مازندران و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند. مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

کوین یامگا در نیمه اول از امیر عرب براقی داور این دیدار کارت زرد گرفت.

شاگردان ساپینتو که می دانستند در صورت نرسیدن به پیروزی در این دیدار از رقیب سنتی در صدر جدول عقب خواهند افتاد، از همان ابتدای بازی حملات خود روی دروازه میزبان شمالی را آغاز کردند و موقعیت هایی را هم روی دروازه ایجاد کردند اما توپ های آنها به تور نرسید.

آبی های تهران در دقایق ابتدایی بازی دو بار توپ را به تیر دروازه نساجی زدند و موقعیت های دیگری هم برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. این روند تا دقیقه ۳۰ ادامه داشت و استقلال تیم برتر بود تا این که میزبان از لاک دفاعی خارج شد و چند موقعیت روی دروازه تیم تهرانی ایجاد کرد اما آنها هم ثمری نداشتند.

در دقیقه ۳۴ آرش رضاوند با شوتی تماشایی از کنج محوطه جریمه دروازه علیرضا حقیقی را نشانه رفت که توپ او با فاصله بسیار نزدیکی از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت تا یکی دیگر از موقعیت های آبی پوشان از دست برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس