کد خبر 1469346
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
جانشین بنزما از ایتالیا می‌آید

رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب دژان ولاهوویچ از یوونتوس است.

به گزارش مشرق، کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ عملکرد خیره‌کننده‌ای در رئال مادرید داشت. درخشش این مهاجم فرانسوی باعث شد تا رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لیگا را به دست آورد. او در نهایت در سال ۲۰۲۲ عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را به دست آورد و بهترین فصل فوتبالی خود را تجربه کرد. اما این مهاجم فرانسوی در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است و آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شده تا با بازیکن آماده فصل قبل فاصله بگیرد.

شبکه کالچو مرکاتو ایتالیا اعلام کرد که رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود و جایگزینی بنزما روی دژان ولاهوویچ دست گذاشته است. این بازیکن صربستانی در فیورنتینا نمایشی خیره‌کننده داشت و به همین خاطر با رقم بسیار بالایی راهی یوونتوس شد اما در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر احتمال جدایی او زیاد است.

یوونتوس برای جدایی ولاهوویچ ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد اما طبق اعلام کالچو مرکاتو رئال پیشنهاد ۴۰ میلیون یورو به اضافه فرلان مندی را به یوونتوس داده و منتظر پاسخ این باشگاه ایتالیایی است. مندی در رئال مادرید عملکرد خوبی نداشته است و به همین خاطر تیم مادریدی قصد دارد که او را به یوونتوس بفروشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس