کد خبر 1469429
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
بهادری جهرمی نمایه

سخنگوی دولت بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزارت تعاون اصلاحیه سند تعاون آماده شده و به زودی و پس از تصویب نهایی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر هستیم و به جوانان افتخار آفرین کشور تبریک عرض می‌کنیم و امیدوار هستیم این ایام سرور و شادی برای مردم پر برکت باشد.

وی با اشاره به برنامه دولت در حوزه جوانان عنوان کرد: برگزاری جشنواره جوان برتر ایرانی در ۱۲ موضوع در تمامی استان‌ها در هفته آتی برگزار خواهد شد و از جوانانی که توانمندی خاص و اقدامات خاص داشتند تقدیر خواهد شد و شاهد نمایشگاه‌های دستاوردهای جوانان را در سراسر کشور خواهیم داشت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: برنامه حوزه ورزش و جوانان در این هفته بسیار گسترده‌تر است و اطلاع رسانی خواهد شد.

بهادری جهرمی افزود: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز سفرهای راهیان نور آغاز شده و شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان هستیم. سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی کمتر از ۵۰ هزار نفر مشارکت داشتند اما پیشبینی امسال در حوزه دانشجویی این است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این سفر شرکت کنند.

وی در رابطه با مصوبات این جلسه و جلسه گذشته هیئت دولت خاطرنشان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دولت به پیشنهاد وزارت دادگستری مبالغ ریالی جرایم نقدی بدل از حبس را اصلاح کرد و کسانی که بخاطر جرایم نقدی محکوم شدند و در زندان به سر می‌برند دوران حبس کوتاه مدتی خواهند داشت و هر چه زودتر به خانه‌های خود بر می‌گردند.

سخنگوی دولت گفت: موافقت هیئت وزیران با استفاده شهرداری‌ها و دهداری‌ها از ابزارهای تأمین مالی از دیگر مصوبات بود تا بتوانند در چارچوب قواعد و قوانین از انواع ظرفیت‌ها و انواع قراردادهای تجاری و انواع گسترده‌ای از ابزارهای تأمین ملی بهره مند شوند.

بهادری جهرمی افزود: بنا به پیشنهاد جمعیت هلال احمر دولت موافقت کرد منابعی به منظور تجهیز، تقویت و تأمین و نگهداری در حوزه بالگرد منابعی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد تا ارتقای ناوگان هلال احمر در حوزه بالگردها صورت گیرد.

وی در مورد مصوبات آتی هیئت دولت گفت: با شروع سال جدید آئین نامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف به تصویب رساندیم که اشتغال، تولید و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را مورد توجه قرار می‌داد و در راستای شعار سال بود که الحمدلله دو آئین نامه دیگر در حوزه ورزش و جوانان و دیگری در حوزه فناوری اطلاعات تهیه شدند و پس از تصویب اطلاع رسانی خواهند شد.

سخنگوی دولت در پایان بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزارت تعاون اصلاحیه سند تعاون آماده شده و به زودی و پس از تصویب نهایی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!مگه برکنارنشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس