کد خبر 1469504
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
تاکنون ۹۰۰ دانش‌آموز مسموم شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.

به گزارش مشرق، شهریار حیدری درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان، اظهار داشت: پیشنهاد بنده آن است که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مأموریت دهد تا به همراه مسئولان نهادهای اطلاعاتی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و با فوریت این موضوع را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی و دولت و مسئولان حوزه بهداشت کشور باید این موضوع را با حساسیت پیگیری کنند و نباید از کنار این قضیه به سادگی گذشت. ممکن است افراد ضدنظام در این موضوع نقش داشته باشند، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و نمی‌توان بدون بررسی دقیق گروهی را متهم به این کار کرد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و بهداشتی باید این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی کنند و زودتر به نتیجه برسند. باید منشأ این موضوع زودتر مشخص شود تا مردم از نگرانی درآیند.

حیدری توضیح داد: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. درباره تعداد کشته شدگان این حادثه آماری ندارم و باید وزارت آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    3 0
    تاریخ در مورد بعضی ها چه ها خواهد نوشت !!
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    2 3
    فتنه ای بزرگ در راهست مسولان و مردم حواسشان جمع باشد غرب برای امتیاز گیری در برجام به ادامه پروژه ادامه اعتراض ایندفعه توسط مسمومیت در مدارس رو اورده
  • راسخون IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    3 1
    آیا انتقام جویی از دختران این مرز و بوم با این مواد شیمیایی باعث سرطان یا نازایی در آینده میگردد چه کسی میتواند پاسخ دهد .
  • صادق IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 1
    از اول سال تحصیلی جاری در اغلب مدارس دوربین های مختلف کار گذاشته شده است. آیا این دوربین ها کار نمی کنند؟
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    8 مدرسه در اردبیل اینطور شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس