کد خبر 1470194
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
استراتژی جدید چلسی برای بازیکنان

مالک باشگاه چلسی استراتژی جدیدی را درباره قرارداد بازیکنان به کار گرفته است.

به گزارش مشرق، «تاد بولی» مالک آمریکایی باشگاه چلسی که در تابستان به این باشگاه لندنی آمده و نفر اول نقل و انتقالات فوتبال اروپا هم بوده است، قانون جدیدی را برای حفظ یا جدایی بازیکنان در نظر گرفته است.

روزنامه «تلگراف» نوشته بولی که در تابستان ۲۵۰ میلیون پوند و در زمستان ۳۰۰ میلیون پوند را برای خریدن بازیکنان جدید هزینه کرده، گفته بازیکنان این تیم باید حداقل قرارداد سه ساله با چلسی داشته باشند وگرنه به در خروجی باشگاه هدایت می‌شوند.

چلسی احتیاج به متعادل‌کردن دخل و خرج خود در نقل و انتقالات دارد و به همین دلیل بولی تصمیم گرفته بازیکنی که تعهد مدنظر او را به باشگاه ندارد، در لیست فروش قرار دارد.

بر اساس این قانون جدید، ستارگانی مانند انگولو کانته، متئو کواچیچ، کریستین پولیسیچ، میسون ماونت و تیاگو سیلوا که یا امسال و یا سال بعد قرارداد آن‌ها به اتمام می‌رسد، برای ماندن در استمفوردبریج باید آن را تمدید کنند.

با این حال، بازیکنانی مانند کای هاورتز، پیر امریک اوبامیانگ، حکیم زیاش و کپا آریزابالاگا که تا سال ۲۰۲۵ با چلسی قرارداد دارند، به دلیل عملکرد ضعیف در لیست فروش قرار خواهند گرفت.

چلسی تاکنون با این ریخت‌وپاش‌ها نتوانسته عملکرد موفقی در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره داشته باشد و یک تیم میانه‌جدولی محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس