کد خبر 1470280
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
بیانیه اروپایی ها در محکومیت جنایات و شهرک سازی رژیم صهیونیستی

شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.

به گزارش مشرق، شش کشور اروپایی با صدور بیانیه‌ای به تازه‌ترین تحولات کرانه باختری و تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، شش کشور اروپایی فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، انگلیس و اسپانیا با صدور بیانیه مشترک درباره تداوم خشونت‌ها در اراضی فلسطینی به شدت ابراز نگرانی کردند.

اروپایی‌ها در بیانیه خود ضمن محکوم کردن خشونت‌های کورکورانه و بی هدف شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری و تخریب اموال و خانه‌های آنها، کشته شدن صهیونیست‌ها به دست فلسطینیان را نیز محکوم کردند.

این شش کشور همچنین از رژیم صهیونیستی خواستند از تصمیم احداث هفت هزار واحد مسکونی در کرانه باختری صرف نظر کند.

این بیانیه اروپایی‌ها در حالی است که یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.

«کریسپین بلانت» با بیان اینکه غرب باید در کنار محکومیت جنگ اوکراین، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را هم محکوم کند، از جنبش‌های حامی فلسطین در انگلیس خواست به تشریح وضع اسفبار حقوق بشر در اراضی فلسطینی بپردازند و جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان را برملا سازند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    48 0
    پدرسوخته های حقه بار همیشه بازیکران شیطان پرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس