کد خبر 1470441
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
فوت یک دانش‌آموز دختر در پاکدشت تکذیب شد

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با صدور اطلاعیه‌ای خبر فوت یک دانش آموز دختر در مدارس این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در پی انتشار خبری کذب در برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر فوت یک دانش آموز دختر در یکی از مدارس این شهرستان، این خبر از اساس کذب بوده و چنین اتفاقی رخ نداده است.

در این اطلاعیه آمده است که این اخبار از اساس دروغ، کذب و شایعه پراکنی و با هدف بر هم زدن آرامش و ایجاد دلهره و اضطراب در جامعه منتشر شده و صحت ندارد.

یکی از مسئولان آموزش و پرورش پاکدشت نیز در این رابطه گفت: با انتشار خبری مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس پاکدشت، بلافاصله تمامی مسئولان با حضور در این مدرسه، نسبت به سرکشی از دانش آموزان اقدام کردند.

وی که خواست نام و عنوانش در خبر ذکر نشود اظهار داشت: برخی از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شده و نسبت به بررسی وضعیت سلامتی آنان اقدام شد که حال تمامی این دانش آموزان مساعد بوده و از بیمارستان منتقل شدند.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی دادسرای پاکدشت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان پاکدشت به دلایلی که در دست بررسی است دچار مسمومیت شدند که حال عمومی دانش‌آموزان مساعد است و تحقیقات برای شناسایی عامل این مسمومیت ادامه دارد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از اعلام گزارش محمدحسن پور دادستان پاکدشت با همراهی مأموران امنیتی و فرمانداری به مدرسه و بیمارستان برای بررسی وضعیت دانش‌آموزان مراجعه کردند که بر اساس گزارش‌های پزشکی و بیمارستانی حال عمومی دانش‌آموزان در حال حاضر مساعد است و تلاش برای شناسایی عامل این مسمومیت‌ها ادامه دارد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در مدارس پاکدشت مشغول به تحصیل می‌باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    لعنتی ...پس واقعیت داشته
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    اتفاقا برعکس چیزی که میگین عوارض این مسمومیت‌ها زودگذرنیست تاچند روز ادامه داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس