کد خبر 1470634
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
خط و نشان پادشاه پاریس برای مونیخی‌ها

فوق‌ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن گفته چند گل برای بازی با بایرن مونیخ کنار گذاشته است.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه فوق‌ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن که شب گذشته و در پیروزی چهار بر دو تیمش مقابل نانت، دویست‌ویکمین گل خود برای پاریسی‌ها را به ثمر رساند، برای بایرنی‌ها خط و نشان کشید.

امباپه ۲۴ ساله پس از پایان بازی با نانت، درباره جدال سه‌شنبه شب با بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: حالا گل‌هایی برای بازی بایرن کنار گذاشته‌ام و شاید بیشتر. ما سعی خود را خواهیم کرد. ما می‌خواهیم به آن‌جا برویم، پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم. ما مصمم هستیم. حالا اعتماد به نفس خود را بازیافته‌ایم و برای پیروزی به آن‌جا خواهیم رفت.

مهاجم گلزن پاریسی‌ها درباره نتیجه بازی با بایرن بر آینده او در این تیم نیز گفت: من این‌طور فکر نمی‌کنم. من در PSG هستم و اینجا خیلی خوشحال هستم. من به موضوع دیگری به غیر از زندگی در تیم فکر نمی‌کنم.

او درباره کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان نیز گفت: مطمئناً این مأموریتی برای من است تا روزی صاحب توپ طلا شوم.

امباپه درباره حضور در پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: این یک امتیاز است تا برای این تیم بازی کنم. این اتفاقی ویژه است که بازیکن PSG و تیم شهر خودم باشم. من اینجا هستم تا تاریخ را بنویسم؛ در فرانسه، در پایتخت، در کشورم و در شهرم. این زیباست اما من همچنین دستاوردهای همراه با تیم را هم می‌خواهم.

شاگردان کریستوف گالتیه در بازی رفت مقابل بایرن در پاریس با یک گل شکست خورده‌اند و حالا برای جبران نتیجه چشم به بازی برگشت در ورزشگاه آلیانز مونیخ دوخته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس