کد خبر 1470688
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

یک ضرب‌المثل می‌گوید، شما باید پول‌تان را خرج کفش و رختخواب کنید. چرا که اگر در طول روز کفش به پا نکنید، حتما روی تخت‌تان خوابیده‌اید و بالعکس! در صورتی که بیشتر روز کفش چرم مردانه به پا دارید، ممکن است یک جفت کفش نامناسب، تنگ یا آزاردهنده، روزتان را ناخوشایند کند.

یکی از مزیت‌های کفش چرم مردانه، کیفیت و طول عمر آن است. در این صورت اگر می‌خواهید در مدت زمان طولانی، یک کفش چرم به پا کنید، باید قید چرم مصنوعی را بزنید و حتما خرید کفش چرم طبیعی را الویت خود قرار دهید تا کفش به پایتان آسیب نزند و شما بتوانید چندین ماه یا حتی چندین سال از راحتی آن بهره‌مند شوید.

کفش چرم مردانه با دوام از کجا تهیه کنیم؟

چه نوع کفش چرم مردانه ای بخریم؟

ممکن است هنگام خرید کفش چرم مردانه یا خرید کفش چرم زنانه، درمورد انتخاب نوع کفش، با تردید مواجه شده باشید. گاهی اوقات بهتر است که چندین مدل کفش تهیه کرده و در خانه داشته باشید تا در موقعیت ‌های گوناگون کفش مناسب با همان موقعیت را بپوشید. مسلما کفشی که برای پیاده‌ روی استفاده می‌کنید، با کفشی که برای یک مهمانی انتخاب می‌کنید متفاوت است. خرید پوشاک چرم برای ست کردن با کفش چرم جلوه و استایل بهتری به شما می دهد.

برای اطلاع از قیمت کفش چرم مردانه یا خرید کفش چرم زنانه یا خرید پوشاک چرم می توانید به سایت چرم پاندورا مراجعه کنید و با خیال راحت و اطمینان خرید کنید.

کفش کلاسیک مردانه

کفش کلاسیک مردانه با نام‌ های دیگری چون کفش رسمی، کفش اداری، کفش مجلسی مردانه و گاهی کفش دامادی نیز شناخته می ‌شود. این کفش بیشتر در موقعیت‌های رسمی از جمله مراسم و ملاقات‌های ویژه و همچنین برای کارمندان شرکتها، مدیران و ... کاربرد دارد و در دو مدل بندی و بدون بند موجود است. در ادامه انواع کفش کلاسیک مردانه را بررسی می‌کنیم.

کفش هشترک مردانه

یکی از مدلهای ویژه کفش کلاسیک، کفش هشترک می باشد. کفش هشترک نوعی کفش پاشنه کوتاه است که روی آن و در امتداد لبه‌ ها، سوراخ‌ های تزئینی وجود دارد. کفش هشترک ابتدا در ایرلند و برای مناطق بارانی ساخته شد. سوراخ های موجود در کفش هشترک، باعث می‌شد که آب باران از کفش خارج شود. با گذشت زمان کم‌کم سوراخ‌ های موجود در کفش هشترک به مدل اختصاصی کفش مبدل شد و امروزه این مدل کفش را با نام کفش هشترک می‌ شناسیم.

کفش شبرو

شبرو نام نوع خاصی از چرم می‌باشد و به این ترتیب به کفش‌هایی که از این نوع چرم ساخته شده باشند، کفش شبرو می‌گویند. چرم شبرو، چرمی بسیار با کیفیت بوده و به همین جهت کفشی که از این نوع چرم تهیه شده نیز بسیار مرغوب و با کیفیت می ‌باشد. کفش شبرو علاوه بر کیفیت بالا، دارای سطحی لطیف و اندکی براق است.

کفش اسپرت

یکی دیگر از انواع کفش مردانه چرم، کفش اسپرت می باشد. کفش اسپرت چرم را گاهی کتانی چرم نیز می‌نامند. این کفش به نسبت سایر مدل‌ های کفش مردانه، احساس راحتی بیشتری به پا می دهد.

کفشهای اسپرت چرم دارای دو مدل بندی و بدون بند هستند که شما بسته به سلیقه و استایل خودتان می توانید یکی از این مدل‌های کفش اسپرت چرم را انتخاب کنید.

خوب است بدانید که کفش اسپرت مردانه چرم دارای مدل کلاسیک نیز می‌باشد و به آن کفش اسپرت کلاسیک گفته می شود. کفش مردانه چرم مدل اسپرت برای رفتن به کار، محیط دانشگاه، پیاده‌روی و ... مناسب است.

کفش کالج مردانه

یکی از جدیدترین مدل‌ های کفش مردانه که امروزه طرفداران زیادی نیز پیدا کرده، کفش کالج می ‌باشد. اگر کفش کالج مردانه از چرم ساخته شده باشد، مطمئنا دارای کیفیت بالایی است و زمانی که آن را بپوشید احساس خوبی خواهید داشت. توصیه می شود هنگام خرید دقت نمایید که کفش چرم کالج اصل تهیه کنید.

بوت مردانه

بوت مردانه که گاهی به آن چکمه یا پوتین هم گفته می‌ شود، نوعی کفش ساق بلند ویژه فصل زمستان است. بوت مردانه اصل را از جنس چرم با کیفیت تولید می‌کنند. استفاده از بوت چرم و ست کردن آن با کاپشن چرم و دستکش چرم یک استایل بسیار شیک برای شما ایجاد می‌کند. بوت مردانه دارای انواع مختلفی از جمله بوت اسپرت، بوت ساق بلند و... است. به لحاظ نوع رنگ نیز بوت مردانه دارای رنگ‌ های مختلفی است ولی در این میان بوت مردانه مشکی و بوت مردانه قهوه‌ای محبوبیت بیشتری دارند.

نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه در واقع همان بوت مردانه است که ساق کوتاه‌تری دارد. بهتر است نیم بوت مردانه را در فصول بهار و پاییز استفاده کنیم، گرچه استفاده از نیم بوت در زمستان و تابستان نیز هیچ مانعی ندارد. بعضی افراد به نیم بوت، بوت تابستانی هم می‌گویند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس