کد خبر 1470969
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
مسمومیت

سرپرست آموزش و پرورش خوی با اشاره به کسالت برخی دانش آموزان یک مدرسه در این شهرستان گفت: پس از انتقال دانش آموزان بیمار به مراکز درمانی و انجام آزمایش‌های دقیق، مسمومیت آنان تایید نشد.

به گزارش مشرق، مرتضی محمدپور سرپرست آموزش و پرورش خوی اظهار کرد: روز گذشته بازدیدهای کارشناسی از برخی مدارس که شایعه شده بود دانش آموزان آنها مسموم شده‌اند، صورت گرفت و از سلامت کامل همه دانش آموزان اطمینان لازم حاصل شد.

وی افزود: چند نفر از دانش آموزان هم که اظهار کسالت داشتند به بیمارستان منتقل شدند ولی نتایج آزمایش از آنها علائم مسمومیت را تایید نکرد.

محمدپور ادامه داد: خوشبختانه هیچ مسمومیتی برای هیچ دانش آموزی در این شهرستان اتفاق نیفتاده و در حال حاضر تمام معلمان و دانش آموزان مدرسه اعلام شده در سلامت کامل هستند.

وی تاکید کرد: برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان با انتشار اخبار کذب و بی پایه و اساس هستند در حالی که هیچ مشکلی در مدارس این شهرستان وجود ندارد.

در یکی دو روز گذشته خبری در فضای مجازی شهرستان خوی به نقل از برخی صفحات مجازی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان منتشر شد که این ادعا فاقد هرگونه مدرک مستند بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    من که دارم به دولت رییسی ایمان میارم، یچیزی هست که دشمنا انقدر دست و پا میزنن،یه بحران تموم میشه یه چیز دیگه رو شروع می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس