کد خبر 1471098
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
ترس بزرگ قلعه‌نویی از عدد ۶؛ ژنرال به دنبال تقلید از آقا معلم

امیر قلعه‌نویی در پنج بازی اخیرش با استقلال در لیگ برتر بازنده بوده و به هیچ وجه دوست ندارد باخت ششم را هم تجربه کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه‌ی فردا(دوشنبه) در چارچوب هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

آبی‌پوشان تهرانی بعد از چهار پیروزی متوالی در جدال با نساجی متوقف شدند و حالا با ۴۰ امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی هستند. گل‌گهر نیز با ۳۷ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ی استقلال به حساب می‌آید. تیم امیر قلعه‌نویی دوباره به مسیر بردهایش بازگشت و در صورتی که بتواند از سد حریف قدرتمند خود بگذرد می‌تواند هم‌امتیاز با این تیم شده و به نوعی وارد جرگه‌ی مدعیان قهرمانی شود.

این ۲ تیم تا به امروز هفت بار در لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که ماحصل آن یک پیروزی برای نماینده‌ی استان کرمان و ۶ پیروزی برای استقلال بوده است. آبی‌پوشان در اولین جدال ۲ تیم موفق شد در بازی رفت لیگ نوزدهم از سد تیم تازه لیگ برتری شده‌ی وینگو بگوویچ بگذرد. آن پیروزی، برد اول استراماچونی در لیگ با آبی‌پوشان بود.

در دیدار برگشت تیم مجید جلالی در سیرجان با گل علیرضا ابراهیمی از سد استقلال گذشت تا اولین و آخرین برد گل‌گهر تا به اینجا به ثبت برسد. در دیگر مسابقات برگزار شده بین این ۲ تیم همواره تیم پایتخت‌نشین برنده بوده است. آنها در بازی رفت فصل گذشته تن به تساوی بدون گل دادند اما استفاده از اریک باگناما باعث شد تا کمیته انضباطی حکم به برتری سه بر صفر استقلال بدهد.

حالا امیر قلعه‌نویی پس از تحمل پنج باخت متوالی در لیگ به مصاف استقلال می‌رود تا جلوی ۶تایی شدن را بگیرد و همچنین با ساپینتو تسویه حساب کند. در بازی رفت این استقلال بود که با یک پنالتی دیرهنگام توانست در سیرجان به برتری ۲ بر یک برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانیال IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 1
    قلعه نوعی به الاستقلال امتیاز می دهد
  • رضا IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    افرین قلعه نوئی میخوان سرمربی تیم ملی بکنن صدات در نیومد انشالله همیشه وبرای همه تیمها همینطور باشی شرافتت رو ارزون فروختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس