کد خبر 1471508
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
انفجار هولناک یک خانه در بندرعباس / بررسی نشتی گاز با فندک دردسرساز شد

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع یک حادثه آتش‌سوری در این شهر بر اثر آزمایش نشتی گاز با فندک خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالمهدی حسین پور در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی با مرکز آتش نشانی بندرعباس، گزارش یک مورد آتش سوزی واصل شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه شماره ۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه آتش سوزی مربوط به یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک واحد آپارتمان در بلوار امامت و کوچه امامت ۷ بود که بلافاصله عملیات امداد و نجات آغاز شد.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته از سوی عوامل عملیاتی، آغاز عملیات نجات و خروج ساکنان از محل وقوع آتش سوزی و در نهایت اطفا حریق بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع صورت گرفته ۷ نفر از ساکنان این واحد به سلامت از خطر حفظ شدند و نجات یافتند و عملیات اطفا حریق نیز با موفقیت انجام شد.

حسین پور گفت: مطابق بررسی صورت گرفته عامل این آتش سوزی آزمایش نشتی گاز سیلندر خانگی با فندک بوده است که به جز خسارت مالی، خسارت جانی بر جای نگذاشت.

وی در پایان توصیه کرد به هیچ وجه پس از تعویض سیلندر گاز و آزمایش نشتی گاز از کبریت یا فندک استفاده نشود همچنین قرار دادن کف صابون در محل اتصالات بهترین راه آزمایش نشتی گاز است.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طاها IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خداروشکر سالمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس