برخی از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در استان‌ها دستگیر شدند

وزیر کشور از دستگیری برخی از عوامل ایجاد مسمومیت برای دانش‌آموزان در استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی، عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مورد حوادث مربوط به مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی در بعضی از استان‌ها عواملی که دست‌اندر کار بودند بعضاً دستگیر شدند و کار ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کسانی که عامدانه و با طراحی این کار را کردند جنایت بزرگی را مرتکب شدند و تلاش برای هراس‌افکنی در بین دانش‌آموزان به‌ویژه دختران کار نابخشودنی است.

وزیر کشور اعلام کرد: مسئولان مربوطه کاملاً در میدان هستند و در بعضی استان‌ها عواملی دستگیر شدند و مراحل بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در مورد آخرین وضعیت مرز ایران و افغانستان بیان کرد: مرز ما و افغانستان مرز امنی است اما چندین نوبت شاهد بودیم کسانی در مرز به خاطر عدم توجیه یا سوءنظری که ممکن است در برخی وجود داشته باشد، تشنجاتی در مرز درست کردند.

وحیدی با اشاره به اینکه مسئولان اصلی به آن‌ها تذکر دادند و تشنجات اصلاح شده است، گفت: این تحرکات چند نوبت تکرار شده و تذکرات لازم داده شده و آن‌ها هم اظهار عذرخواهی داشتند که این اتفاق افتاده است.

وی با تأکید براینکه باید حاکمان در افغانستان مراقبت و آدم‌های خود را در مرزها توجیه کنند که مرتکب این اشتباهات نشوند، یادآور شد: برنامه کلی انسداد مرز از سابق بوده و ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس