کد خبر 1471684
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تیم ملی

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان جلسه روز ۹ اسفند هیات رئیسه اعلام کرد سرمربی جدید تیم ملی تا روز ۲۰ اسفند مشخص خواهد شد.

اعضای هیات رئیسه در آن جلسه شرایط و برنامه‌های مربیان متعدد داخلی و خارجی را بررسی کردند اما در روزهای اخیر این گزینه‌ها محدودتر شد.

از بین مربیان داخلی پس از این جلسه شانس امیر قلعه‌نویی به نسبت جواد نکونام و حسین فرکی بیشتر شد اما ظاهرا از آنجاییکه در فدراسیون فوتبال رغبت بیشتری به استفاده از سرمربی خارجی وجود دارد، در روزهای اخیر مذاکره با گزینه‌های خارجی با جدیت بیشتری انجام شده است.

مدیران فدراسیون در ۵_۴ روز اخیر مذاکرات خود با گزینه‌هایی مانند وینچنتزو مونتلا و فلیکس سانچز را وارد مراحل بسیار جدی‌تری کردند اما در این میان با توجه به قرارداد سرمربی ایتالیایی با باشگاه آدانااسپور به نظر می‌رسد نسبت به او، سرمربی اسپانیایی سابق قطر شانس بیشتری برای حضور در ایران دارد.

به هرحال به نظر می‌رسد با توجه به اینکه فقط ۳ روز تا زمان اعلام شده فدراسیون درمورد معرفی سرمربی تیم ملی باقی مانده، اوایل هفته آینده باید شاهد رونمایی از این مربی باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    دیگه برام مهم نیست برید ببازید بهترین فرصت برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی بود فقط یک تیم دست نیافتنی و قوی در گروه بود با اوردن کیروش گندی به تیم ملی زدید که افتخار برد تاریخی برابر امریکا در 98 رو با این شکست کمرنگ کردید حتی نتوانستید یک امتیاز از امریکا بگیرید امریکایی که سه بازی بعدیشم نتونست یک برد بیاره فقط ایران رو شکست داد کیروش بر خلاف دوره های گذشته حتی دفاع ضعیفی هم رقم زد و بدترین شکست ایران در ادوار جام جهانی رو برابر انگلیس نه چندان قوی رقم زد تازه اگه درخشش طارمی و دو گلش نبود وضع فاجعه بارتر میشد
  • ناطق IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    یا سانچز یا مونتلا. قلعه نوعی حال حوصله مربیگری نداره خودش گفت نمی خوام پس بیخیالش شید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس