کد خبر 1471850
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
نشست شورای حکام بدون قطعنامه علیه ایران پایان یافت

جلسات مربوط به ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران پایان یافت.

به گزارش مشرق، شست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران با وجود تلاش‌های برخی کشورهای غربی و نیز رژیم صهیونیستی، بدون صدور قطعنامه‌ای علیه کشورمان پایان یافت.

با وجود این بیانیه‌ها و نیز تلاش‌های آشکار رژیم صهیونیستی در سطح بین‌المللی، علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، در نشست شورای حکام قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر نشد و ابراز امیدواری شد با ادامه همکاری ایران و آژانس موضوع ایران از بن‌بست کنونی خارج شود.

محسن نذیری اصل، نماینده کشورمان در وین در واکنش به بیانیه اتحادیه اروپا و آمریکا، گفت: این کشورها، که بسیاری از آنها کشورهای چتر هسته‌ای و یا عضو ناتو هستند، هرگز سعی نکردند اذعان کنند که ایران سابقه‌ای درخشان در الحاق به سازوکارهای مقابله با تسلیحات کشتار جمعی دارد. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که این احزاب به جای ایفای نقش مثبت در پرداختن به مسائل قبلی، از دستور کار سیاسی دیگری پیروی می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 3
    چرا اصلا کشورهای شرقی(مثل چین،روسیه،کره شمالی،ایران،شانگهای....(این سازمان ملل،حقوق بشر.....وشواری حکام استکبارغرب )را منحل نمیکنند
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    این تجلی بخشی از مواضع اصولی و قاطع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز است که توانست با عقلانیت مثال زدنی آژانس را ملزم کند تا قطعنامه‌ای علیه ایران اسلامی صادر نشود چرا که مقامات ارشد نظام و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرده بود که در صورت صدور قطعنامه، ایران در تعامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تجدید نظر خواهد کرد.بار دیگر در این رویارویی و هماوردی جدی غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا و سگ هارشان رژیم صهیونیستی با مواضع قاطع رهبری معظم انقلاب اسلامی، این امام خامنه‌ای بود که بار دیگر مواضع الهی خود را بر جبهه استکبار دیکته کرد و در نهایت به غرب وحشی فهماند تنها راه تعامل با ایران اسلامی و اتمی، حفظ شأن و احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز است. اینک این ایران هسته ای است که می خواهد با غرب وحشی از موضع برابر گفت و گوی هسته‌ای کند نه این که تهدید شود. راهبرد رهبری عزیز بر اساس آبه صد و نود وسه سوره بقره است آن جا که دستور مبارزه مستمر با دشمن را الله صادر فرموده و در نهایت می فرماید « فان انتهوا فلا عدوان الا علی الظالمین اگر دست از دشمنی و خباثت برداشتند و تهدیدشان برطرف شد آن وقت باید دشمنیتان فقط با ظالمین باشد که در راسش شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 1
    هرچی بیشتردلتان را خوش کنید
  • سعید IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    با قطعنامه علیه ایران نیز تمام می شد ، هیچ اهمیتی نداشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس