شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر در کرانه باختری

کرانه باختری و قدس اشغالی امروز جمعه نیز شاهد درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان خشمگین بود که در نتیجه آن یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «امیر مأمون عوده» (۱۶ ساله) در نتیجه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در قلقیلیه خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که امیر مأمون عوده در جریان درگیری در نزدیکی گذرگاه نظامی در ورودی شمالی قلقیلیه از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، نظامیان صهیونیست به سمت شهروندان فلسطینی گلوله جنگی و پلاستیکی شلیک می‌کردند که عوده نیز هدف اصابت گلوله جنگی از ناحیه سینه قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان قلقیلیه به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، ده‌ها شهروند فلسطینی نیز در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان برگزاری تظاهرات هفتگی مخالفت با شهرک‌سازی، جنایت‌های رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست، بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور و اصابت گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

در نابلس ده‌ها شهروند پس از اقامه نماز جمعه در منطقه کوهستانی صبیح واقع در شهرک بیتا تجمع کرده و در مخالفت با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

در مسافر یطا واقع در جنوب الخلیل و قدس اشغالی نیز درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان به وقوع پیوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس