کد خبر 1472412
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
زمان دقیق ورود خودروهای وارداتی اعلام شد/ فاطمی‌امین: بازار خودرو را از آشفتگی نجات می‌دهیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید در کشور بسیار خوب است و بر اساس آمار مرکز آمار ایران، در بخش معدن و صنعت از رشد خوبی برخوردار بوده‌ایم.

به گزارش مشرق، سیدرضا فاطمی امین، امروز در همایش بنگاه فناوری و رشد اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: روند تولید در کشور بسیار خوب است و بر اساس آمار مرکز آمار ایران در بخش معدن و صنعت از رشد خوبی برخوردار بوده‌ایم.

وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: در تابستان سال ۱۴۰۰ رشد فصلی معدن منفی ۳.۷ بوده است که در پاییز امسال به مثبت ۲.۶ رسیده است.

فاطمی امین افزود: رشد بخش صنعت نیز خوب بوده است و در پاییز امسال ۵.۱ درصد بوده است؛ رشد بخش صنعت در ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است که این نشان می‌دهد تولید در حال حرکت است.

وی اضافه کرد: یک رویکردی طی سال‌های گذشته وجود داشته و آن تمرکز بر عرضه بوده است، این کار خوب است و باید ‌قطعاً طرف عرضه را تقویت کنیم اما طرف عرضه الان اشباع شده است، لذا باید لکوموتیو تولید و صنعت، رویکرد تقاضامحور را نیز تقویت کند و باید متناسب با تقاضای صنعت، کارهای دانش بنیان شکل بگیرد و بر این اساس رویکرد ما در این خصوص از سال گذشته آغاز شده است.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    البته با پراید 300 و تارا 1 میلیاردی . لعنت بر مسببش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس