کد خبر 1472474
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۸۴۵ واحد افت کرد.

به گزارش مشرق،‌ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با ۸۴۵ واحد کاهش معادل ۵ صدم درصد به یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۷۶۵ واحد رسید. شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۶۰۷ واحد افزایش معادل ۶۶ صدم درصد در محدوده ۵۴۹ هزار و ۲۶۴ واحد قرار گرفت.

نمادهای فولاد، فملی، کگل، فارس از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد وبملت، وپاسار و وتجارت با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، فولادف و خزامیا هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد وبملت، خودرو، بورس و وتجارت هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.

افت اندک شاخص بورس +نقشه

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۷ واحد کاهش به عدد ۲۳ هزار و ۸۳ واحد رسید.

نمادهای انتخاب، فروژ و فزر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی و نمادهای دی، گدنا، کرمان و قچار از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۷۱ نماد مثبت برابر ۴۳۵ نماد منفی بود. ۷۰ صف خرید مقابل ۵۴ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۵۳۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۱۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهام را به ارزش ۷ هزار و ۵۳۱ میلیارد و دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۹۴ میلیارد دلار بود.

افت اندک شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام وقتی بیش از یک میلیون نفر خودرو ثبت نام میکنند وبرای هر خودرو ۱۰۰ میلیون تومان بلوکه میشود انتظار از بازار سرمایه نباید داشت پول توی دلالی است
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    1 0
    دلیل اینکه دارایکم باید 6 هزار تومن زیر ناو معامله بشه چیه ؟ چرا برای کمتر کردن این فاصله هیچ اقدامی نمیشه؟ پالایشی یکم به ناو نزدیک تر شده ولی دارایکم همچنان فاضله ی خیلی زیادی با ارزش ذاتی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس