تایید حساب وکالتی ۳۰۰ هزار نفر از متقاضیان خودرو در روز جمعه

گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.

به گزارش مشرق، با همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی شامل سپه، ایران‌زمین، ملی، تجارت و رفاه، افتتاح و تکمیل موجودی ۳۰۰ هزار نفر از متقاضیان فروش فوق‌العاده تایید و به این ترتیب امکان ثبت‌نام اولیه مشتریان این بانک‌ها در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو فراهم شده و ثبت‌نام مشتریان سایر بانک‌های عامل نیز با اعلام تاییدیه‌ها ظرف فردا امکان‌پذیر خواهد شد.

براساس این گزارش، ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۰ اسفندماه نیز تاییدیه حساب وکالتی و موجودی بخش دیگری از متقاضیان از سوی بانک‌ها اعلام خواهد شد و اعلام تاییدیه‌ها تا ساعت ۱۶ فردا ادامه خواهد داشت.

برمبنای اعلام قبلی ایران‌خودرو متقاضیان تا ساعت ۱۴ فردا شنبه ۲۰ اسفندماه مهلت افتتاح حساب وکالتی دارند و با تایید آن از سوی بانک، مهلت ثبت‌نام در سایت فروش ایران‌خودرو تا ساعت ۲۴ همین روز ادامه خواهد داشت.

این شرکت پیش از این اعلام کرده، در صورت نیاز و وجود اختلاف معنادار میان تعداد افتتاح کنندگان حساب و تعداد ثبت‌نام شدگان، به تمدید مهلت ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی اقدام خواهد کرد.

تاکنون بیش از یک میلیون نفر اقدام به ثبت‌نام اولیه کرده‌اند و این روند بدون مشکل ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    6 0
    در این مرحله کلا چنتا خودرو عرضه می‌شود؟ متقاضیان از ۱ میلیون عبور کردند
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      1 0
      متقاضی باید پول داشته باشه
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      1 1
      چه خودرویی و با چه قیمتی و چه در تاریخی هنوز معلوم نیس.فعلا پولتونو بدین.ضرر نجومی هم کردین اشکالی نداره چون مایه دار هستین
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    2 6
    از روز گذشته و در پی اعلام توافق ایران و عربستان برای عادی سازی روابط، روند نزولی دلار شدت بیشتری پیدا کرده است. لازم به ذکر است که پیش از اعلام توافق، دلار در بازار آزاد در محدوده ی 49 هزار تومان بود. برخی اخبار دیگر در کنار توافق تهران - سعودی، از جمله افزایش احتمال توافق با امریکا بر سر مبادله زندانی و آزادسازی بخش هایی از پول های ایران در عراق ممکن است در روند نزولی فعلی نقش داشته باشد. عزیزان خودرو داخلی و وارداتی رو چند صد میلیون گرون نخرین.روزهای ارزونی در راهه.خسته شدیم از خودروهای بی‌کیفیت با قیمت نجومی
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    10 4
    دولت دزد دست از سر مردم بر نمیداره
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      چجوری به همچی نتیجه ای رسیدی. تو دولت حسن فریدون کجا بودی ؟ چی کار می کردی؟ الان که دارن حروم خورا رو جمع می کنن شدن دولت دزد.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      0 0
      چجوری به همچی نتیجه ای رسیدی. تو دولت حسن فریدون کجا بودی ؟ چی کار می کردی؟ الان که دارن حروم خورا رو جمع می کنن شدن دولت دزد.
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بنظر می رسد که این طرح بر خلاف طرحهای دیگر فروش خودرو باشد اگر عنوان شود که ما می خواهیم پول در دست مردم را جمع کنیم تا شاید تورم کاهش پیدا کند شاید دیدگاه دیگری را به آن اضافه کرد و ان این هست که در پایان سال بجای اینکه کسب و کار رونق بگیرد شما با این کار جلوی رشد داد و ستد را در عید گرفتید اگر یک میلیون نفر در این مشارکت شرکت نمایند یعنی 1000000×100000=100,000,000,000 پول در بانک جمع شده و بطور مشخص معلوم نیست چه زمانی خود رو تحویل خواهد شد چون برای تحویل خودرو پایانی برای ان در نظر گرفته نشده است حال اگر فرض بگیریم که اگر سیاستهای ارزی کشور با تغییر ات سیاسی دچار دگرگونی و افزایشی شود این مقدار از حجم پول مجددا کشور را دچار تورم خواهد کرد
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    نمی تونیم ثبت نام کنیم اجازه دسترسی داده نمیشه با وجود اینکه پول پرداخت شده
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    3 0
    شب علیه حکومت شعار میدن صبح مثل سگ حریص میرن خودرو ثبت نام میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس