کد خبر 1472684
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
رکورد جدید برای پاریسن ژرمن با گلزنی امباپه

کیلیان امباپه با گلی که در دیدار برابر برست به ثمر رساند سه هزارمین گل پاریسن ژرمن را در لیگ فرانسه به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی پاریسن ژرمن، شاگردان گالتیه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف برست رفتند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.

گل دوم پاریسن ژرمن را در این بازی کیلیان امباپه در دقیقه ۹۱ با پاس لیونل مسی به ثمر رساند.

امباپه با گلی که در این بازی به ثمر رساند تا تاریخ‌سازی تیم پاریسن ژرمن نقش داشت. او موفق شد که سه هزارمین گل پاریسن را در لیگ فرانسه به نام خود به ثبت برساند.

گل ۱۵۰۰ پاریسن ژرمن به نام نیکلاس آنلکا، ۲۰۰۰ به نام جرمی منز، ۲۵۰۰ به نام کاوانی و ۳ هزارمین هم به نام امباپه به ثبت رسید.

امباپه هفته قبل هم توانست از رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاریسن ژرمن که متعلق به کاوانی بود بگذرد و اکنون با زدن ۲۰۲ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه پاریسی به شمار می‌آید.

این بازیکن جوان در فصل جاری هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده است. بعد از حذف پاریسن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا دوباره گمانه زنی درباره انتقال او به رئال در تابستان زیاد شده است با این حال او تا سال ۲۰۲۴ با پاریسن ژرمن قرارداد دارد و برای انتقال به رئال باید رضایت سران تیم پاریسی را جلب کند که کار بسیار سختی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس