در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ مصادف با روزکارآفرینی، مراسم تجلیل از جناب آقای دکتر ابوالقاسم مرادی به عنوان پدر معنوی دانش بنیان استان اصفهان به پاس نزدیک به نیم قرن تلاش بی وقفه ایشان در عرصه صنعت، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور برگزار گردید.

دکتر مرادی مؤسس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، تولید کننده برندهای پروفیل upvc سی‌فور، سی‌پان، سی‌در و EMT با بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل مستقیم و همچنین از مؤسسین و عضو هیئت مدیره شرکت معظم گازسوزان که در حال حاضر با بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل مستقیم مشغول به کار است هستند.

این مراسم به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان در سالن همایش های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان بر پا شد. بیش از ۵۰۰ میهمان شامل مدیران شرکت‌های برتر دانش بنیان اصفهان، مقامات دانشگاهی و استانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اصفهان و فعالین اقتصادی با حضوری گرم و پراشتیاق مراتب قدردانی خود را نسبت به دکتر مرادی و خدمات ماندگار ایشان در عرصه صنعت و دانش بنیان ابراز نمودند.

https://file.tesmino.ir/images/2023/03/images_1678175495_6406ed074e9d2.jpg

از فعالیت‌های ارزنده‌ی دکتر مرادی می‌توان به تعداد زیادی ثبت اختراع، تدوین کتاب در زمینه‌ی کنتورهای گاز دیافراگمی و التراسونیک، مشاوره فنی وزارت بهداری و بهداشت اشاره کرد. ایشان در تأسیس چندین کارخانه و شرکت همکاری داشته‌اند که می‌توان به کارخانه پلی اتیلن، کارخانه آسفالت ایرانکوه و دو کارخانه یخ سازی در آبادان اشاره کرد. دکتر مرادی در سال ۱۳۵۹ به عنوان یکی از بنیان‌گذاران مجموعه بزرگ گازسوزان، تولید تجهیزات گازی از جمله کنتور، رگولاتور و .... را برای اولین بار در کشور آغاز نمودند و در حال حاضر تمام دانش‌های فنی که در این شرکت جاری شده است، توسط ایشان برپا و آموزش داده شده است. جناب آقای سیستانی فرماندار سابق شهر اصفهان توانایی، ابتکار و خلاقیت را از ویژگی های شخصیتی دکتر مرادی برشمردند و در این گردهمایی اظهار داشتند: شرکت گازسوزان در زمانی‌که کشور نیازمند گازرسانی و تجهیزات موردنیاز آن بود، سهم به‌سزایی را ایفا کردند.

از دیگر خدمات بارز دکتر مرادی تأسیس هلدینگ صنایع فناورپلاستیک سپاهان در سال ۱۳۸۴ می‌باشد. از اهداف این مجموعه تولید اجزاء ساختمانی از جنس PVC،UPVC و WPC با رویکرد کاهش و بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی است. این مجتمع تاکنون موفق به ثبت پنج برند شده است که به شرح زیر است:

  • سی‌فور: تولیدکننده‌ی پروفیل یو پی وی سی در انواع دسته‌بندی سفید و رنگی
  • سی‌پان: پانل های سقفی، دیواری و کلیه‌ی ابزارهای نصب آن از جنس UPVC
  • سی‌در: درهای ضدآب داخلی ساختمان و کلیه‌ی قطعات و چارچوب آن از جنس وودپلیمر (WPC)
  • سی‌پان سایدینگ: نمای خارجی ساختمان از جنس UPVC
  • EMT: وسایل نقلیه برقی از جمله دوچرخه، موتورسیکلت و اسکوتر

https://file.tesmino.ir/images/2023/03/images_1678175495_6406ed076624e.jpg

خانواده‌ی فناورپلاستیک سپاهان تاکنون افتخارات زیادی به‌دست آورده است و سهم عظیمی از این موفقیت‌ها را مدیون دکتر مرادی می‌داند. فرید نجات‌بخش رئیس هیئت مدیره‌ انجمن‌های شرکت‌های دانش بنیان استان، دکتر مرادی را به عنوان پدر معنوی شرکت‌های دانش بنیان در استان اصفهان دانستند و اظهار داشتند: ایشان همواره پدرانه در کنار کارآفرینان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان قرار داشته و آینده خود را در رشد و پیشرفت جوانانی دیدند که در این عرصه تلاش می‌کنند.

در این مراسم افراد برجسته دیگری از جمله جناب آقای دکتر ابطحی (رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان) جناب آقای سیستانی (فرماندار اسبق اصفهان و معاون اسبق استاندار اصفهان) جناب آقای دکتر نجات بخش (رئیس انجمن دانش بنیان اصفهان)، جناب آقای دکتر مسعود گلشیرازی (رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان) و تعدادی از دوستان و همکاران قدیمی دکتر مرادی وهمچنین آقای مهندس حمید مرادی فرزند ایشان که خود از جمله نخبگان و کارآفرینان موفق کشور هستند ایراد سخنرانی نموده و از ویژگی های بعضاً منحصر بفرد ایشان تقدیر به عمل آوردند.

https://file.tesmino.ir/images/2023/03/images_1678175495_6406ed0773c69.jpg

در پایان از سردیس دکتر مرادی رونمایی شد و با اهدای حلقه گل و تقدیرنامه همراه با تشویق پرشور مداوم و ایستاده حضار و نهایتاً سخنرانی ایشان، بخش اول مراسم به پایان رسید. بخش دوم پس از پذیرایی، با امضای تفاهم نامه ای مابین انجمن دانش بنیان اصفهان و شهرداری و سپس سخنرانی سخنگوی شورای شهر اصفهان و در پایان قدردانی از افراد تأثیرگذار و خانواده درگذشتگان سال گذشته این انجمن برگزار شد.

https://cfour-profile.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس