کد خبر 1472937
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مرگ مشکوک توله پلنگ در کوه‌های گچساران+تصویر

مسئول روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از کشف لاشه یک توله پلنگ خبر داد.

به گزارش مشرق، هادی سینایی به کشف لاشه یک قلاده توله پلنگ در کوه های گناوه لری شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: گزارشی مردمی در شهرستان گچساران مبنی بر تلف شدن یک قلاده توله پلنگ در منطقه اشکفت سلمان واقع در کوههای گناوه لری شهرستان گچساران داشتیم.

مرگ مشکوک توله پلنگ در کوه‌های گچساران +عکس

وی در ادامه با بیان اینکه محل تلف شدن پلنگ یاد شده خارج از منطقه حفاظت شده بوده است گفت: همکاران محیط زیست شهرستان گچساران به منطقه اعزام و لاشه توله پلنگ که یک تا یک و نیم سال دارد رویت شد وضعیت لاشه نشان می دهد که آثار گلوله و شلیک در لاشه این توله پلنگ وجود نداشته و به همین خاطر لاشه به دامپزشکی گچساران انتقال یافته تا پس از کالبد شکافی معلوم شود دلیل اصلی مرگ توله پلنگ چه بوده است.

مرگ مشکوک توله پلنگ در کوه‌های گچساران +عکس

این مسئول در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا توله پلنگ در منطقه آزاد رویت شد گفت: به دلیل اینکه کوههای گناوه لری در منتها الیه منطقه حفاظت شده خامین قرار دارد ممکن است که این توله پلنگ از آن منطقه خارج و به منطقه آزاد گناوه لری آمده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    5 0
    احتمالا مسموم اش کردن
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    گیاه سمی خورده
  • پرهام IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    محیط بان داره میخنده یذره ناراحتی تو چهرشون نیست بجاش عکس یادگاری گرفتن حالت نشستنشون از بی تفاوتی حکایت داره از ادما تحصیل کرده محیط بان بگیرید اموزش دیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس