کد خبر 1473282
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
رزمایش گردان های قدس در غزه

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، رزمایش یک روزه گردان‌های قدس با عنوان «وفاداری برای کرانه منتقم» برگزار شد.

بر همین اساس، «داود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت: رزمایش گردان‌های قدس از بامداد امروز شروع شد و یگان‌های مختلف نظامی در آن مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش مذکور شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر از جمله واحدهای رزمی و واحدهای پشتیبانی بود، گفت: این رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای مقاومت در ماه مبارک رمضان مهم است.

برگزاری این رزمایش نظامی حکایت از تلاش فلسطینی‌ها برای ارتقای توان نظامی خود در برابر اشغالگران است. تنش‌ها در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی در بالاترین سطح خود است و به تازگی وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به ۷۷ نفر افزایش یافته که ۴۸ نفر از آنها متعلق به دو استان جنین و نابلس بوده‌اند.

روز چهارشنبه گذشته نیز هزاران فلسطینی به دعوت گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) در حمایت از گردان «جنین» و اسرای فلسطینی پس از حمله رژیم صهیونیستی به جنین راهپیمایی کردند. راهپیمایی‌ها در خیابان‌های نابلس، و رام الله، والخلیل، و طولکرم، وقلقیلیه و تعدادی از اردوگاه‌ها و روستاها برگزار شد. همچنین شهر رام الله شاهد راهپیمایی بزرگی از سوی صدها جوان فلسطینی بود که فریاد «العرین»، و «کتیبه جنین»، و «لمصعب اشتیه» که یکی از عناصر بازداشتی جنبش حماس از سپتامبر بوده و متهم به حمایت از گروه العرین است، سر می‌دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    به فرموده خمینی کبیر رمز نابودی اسرائیل اتحاد کشورهای مسلمان برای نابودی اسرائیل است.توافق ایران با عربستان پیش زمینه توافق برجام نیست .بلکه توافق ایران وعربستان بستر وزمینه تشکیل اتحاد نظامی بین کشورهای عربی با ایران برای تشکیل ناتوی نظامی عربی اسلامی برای حمله به اسرائیل ونابودی اسرائیل است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس