کد خبر 1473701
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
رقم پرداختی‌های بازیکنان استقلال مشخص شد/ اقدامات مالی فتح‌الله‌زاده برای آبی‌ها

پیشکسوت استقلال گفت: شکست فولاد در اهواز کار سختی است اما استقلال توانست کار سخت را انجام دهد و پاداش آن نزدیک شدن به صدر جدول بود.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: برد بسیار خوبی بود. خوشحالم که تیم سه امتیاز مهم را گرفت و حالا در رده دوم جدول است. از این به بعد کار در دست خود استقلال است. اگر به روند خوبش ادامه دهد و از همه بازی‌ها امتیاز کامل بگیرد هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از قهرمانی شود اما اگر بخواهند به حریفان نگاه کنند همین موقعیت را هم از دست می‌دهند.

وی افزود: البته یکی از دلایل موفقیت استقلال این بود که فولاد فوتبال بازی کرد و مثل برخی تیم‌ها به ضد فوتبال نپرداخت. به همین خاطر کادر فنی و بازیکنان استقلال باید توجه داشته باشند که همه تیم‌ها مثل فولاد نیستند. اکثر تیم‌ها چون زورشان به استقلال نمی‌رسد و به همین خاطر بازی بسته و دفاعی را در دستور کار دارند تا با یک امتیاز از زمین خارج شوند. باید مقابل این تیم‌ها هم برنامه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم علیرغم دفاع فشرده حریف به گل برسیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در چند بازی اخیر خودش نشان داده می‌تواند به خوبی خلق موقعیت کند و امیدوارم در تمام بازی‌های آینده این موقعیت سازی‌ها منجر به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی استقلال را متوقف کرد

رشیدی تصریح کرد: همیشه داوری‌ها به ضرر استقلال بوده و برای امسال یا سال قبل نیست. نباید تمرکزشان به خاطر مسائل داوری به هم بخورد. تا زمانی که VAR نباشد ما شاهد این ماجراها هستیم. باید آنقدر در زمین خوب کار کنند که حتی با اشتباهات داوری هم بتوانند برنده شوند. این خیلی خوب است که با وجود اشتباهات داوری استقلال توانسته خودش را در کورس نگه دارد و امتیازات از دست رفته را جبران کند. ان‌شاالله کادر فنی و بازیکنان بتوانند بعد از تعطیلات هم این روند را داشته باشند و به خوبی امتیاز جمع کنند.

دروازه‌بان سال‌های دور استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: استقلال به خاطر تغییر و تحولاتی که داشت ابتدای فصل به مشکل خورد اما ساپینتو رفته رفته توانست با ایجاد هماهنگی در تیم و شناختی که از بازیکنان پیدا کرد، شرایط را بهتر کند. حالا می‌بینیم او به شناخت خوبی رسیده و تقریبا ترکیب ثابت تیمش را پیدا کرده است. هرچند که تیم هنوز به هافبکی مانند امید ابراهیمی یا علی کریمی احتیاج دارد اما کادرفنی توانسته با همین نفرات کار را به خوبی پیش ببرد. الان سعید مهری و آرش رضاوند نقش مهمی در تغذیه مهاجمان دارند و می‌بینیم که نفراتی مانند مهدی قائدی هم راحت‌تر و بهتر بازی می‌کنند. ضمن اینکه استفاده از یامگا در خط حمله نیز شرایط بهتری در فاز هجومی ایجاد می‌کند و دیدیم در دیدارهای اخیر این بازیکن چه تاثیری از خودش به جا گذاشت. امیدوارم مجموعه تیم با حفظ تمرکز و شرایط خوب خودشان بتوانند تا روز آخر تمامی امتیازات را جمع کنند و قهرمانی دوباره را به هواداران هدیه بدهند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    0 0
    کار سخت؟ علی منصور همیشه 3 امتیاز براشون کنار می گذاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس