دستگیری باندی که قصد به آتش کشیدن پایگاههای بسیج در میناب را داشت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند ۳ نفره شرور و کشف ۸ عدد کوکتل مولوتف در استان خبر داد که قصد داشتند پایگاههای بسیج و مقرهای نظامی و انتظامی را به آتش بکشند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان میناب در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری مواد محترقه و با توجه به ایام پایانی سال با هدف ایجاد محیطی امن برای شهروندان وپیشگیری از هر گونه خطرات احتمالی شناسایی چندین واحد صنفی فعال و خانه های تیمی در زمینه فروش موادمحترقه و تهیه مواد منفجره در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی یکی از افراد شرور وسر باند معاند نظام را که قصد اقدامات ایزایی با پرتاب کوکتل مولوتف بر روی منازل شخصی ، منازل برخی از پاسداران، پایگاههای بسیج و مقرهای نظامی و انتظامی در شب چهارشنبه سوری را داشتند شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پس از رصد و شناسایی منزل و مخفیگاه این باند در یکی از محله های حاشیه شهرستان میناب شب گذشته با تشکیل دو تیم منسجم و با هماهنگی قضایی به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یکی از اشرار دستگیر و دو نفر آنان با توجه به تاریکی شب متواری شدند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۸ عدد کوکتل مولوتف،مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و و ضبط شد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: اعضای این باند قصد داشتند در ساعات پایانی شب چهارشنبه سوری به صورت تیمی با پرتاب کوکتل مولوتف به طرف برخی خانه های شناسایی شده اقدام به آتش کشیدن منازل ،ایجاد اختلال کنند که با هوشیاری ماموران پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقشه های آنان نقش بر آب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مواد محترقه غیرمجاز و هر گونه مواد منفجره خطرناک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به سلامت افراد وارد کند ضروری است عموم مردم قدرشناس استان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    2 24
    به غیر کوکتل مولوتوف ببینید بمب اتم یا بمب هیدروژنی نداشته باشند..
    • بهلول IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      6 1
      مشروب هم داشتند. کسی که اهل مشروب باشد از دایره عقل و مردانگی خارج می شود و به جرگه مزدوران شیطان در می آید و هر جنایتی را مرتکب می شود اولین آن ریختن خون مظلوم...
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      1 0
      خوب با این عقلت
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    3 0
    بسیار عالی باید تبریک گفت به این کشف عمل خرابکارانه یک جمع احمق بازیچه عوامل دشمنان
  • سامان IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    1 6
    اینا شرور هستن 🤬🤬🤬😡😡 یا مردان با غیرت ایرانی که به جنگ سرکوبگران و متجاوزان مردم ایران رفتن
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      4 0
      بیا برو
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
      5 1
      خودتم یکم غیرت نشون بده اسم ادرست بده ببینم وقتی دماغتو میگیریم جنازه میشی یا نه خخخخ
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    0 0
    تشکیل بسیج امنیتی با همکار کارکنان و نیروهای انتظامی و نظامی برای مقابله خرابکاران داخلی امری ضروری هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس