کد خبر 1473929
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
مقصد بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا مشخص شد

با تایید یک شبکه اسپانیایی، سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران برای فصل آینده با باشگاه پالما به توافق رسیده است و سومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود.

به گزارش مشرق، سالار آقاپور بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتسال ایران که عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را هم با پیراهن مس سونگون کسب کرد، فصل آینده در تیم پالما اسپانیا بازی خواهد کرد.

پس از بازتاب اظهارات اخیر آقاپور در اسپانیا مبنی بر اینکه از تیم‌هایی در این کشور پیشنهاد دارد، خبرنگاران اسپانیایی به گمانه زنی درباره مقصد این بازیکن جوان پرداختند.

سرانجام شبکه تلویزیونی جزایر بالئاریک تایید کرد آقاپور با باشگاه مایورکا پالما به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.

پالما این فصل حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش دیگر ایران را به خدمت گرفته بود و آقاپور علاوه بر تیم ایران، در اسپانیا هم در کنار آنها بازی می‌کند.

پالما فصل قبل پس از بارسلونا، نایب قهرمان لیگ اسپانیا شد و این فصل با کمک بازیکنان ایرانی خود به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته است.

لیگ اسپانیا در حال حاضر در مرحله مقدماتی است اما پالما که پس از بارسا در رده دوم است جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرده است.

به اولادقباد، طیبی و آقاپور باید نام سعید احمدعباسی را هم اضافه کرد؛ بازیکن راس تیم ملی ایران که در تیم واین آلبالی والدپنیاس اسپانیا بازی می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    0 0
    حسین طیبی هم رفت اسپانیا مالیده شد فوتسالش
  • ع IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
    0 0
    خدا را شکر‌اینها‌اینقدر‌گنده‌گویی‌میکنند‌که‌ما‌تیم‌اول‌جهان هستیم‌بل‌اخره‌این‌مبلغ‌داده‌شد‌دست‌از سر‌تیم‌پرسپولیس بردارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس